Ha die meiden,
Ik mag inderdaad in oktober al met de pil beginnen. Als alles goed gaat mag ik 2 november beginnen met spuiten. Moeten wij alleen nog even regelen met de Apotheek dat zij alles op voorraad hebben op 1 november. Dan kan het ziekenhuis ook de datum op het recept veranderen.
Dat was wel heel fijn dat ze zo meedenken met je. Anders moesten we een week later of zelfs pas in januari starten, want de eerste 3 weken van december was er een stop en dan begonnen ze pas rond de kerstdagen. ja daar hadden wij ook geen trek in.
Dus hopelijk werkt de apotheek mee en dan beginnen we gelijk begin november. Dan heb ik het eerste nieuws al begin december. De verpleegkundige was al erg optimistisch. Ja dan ben je misschien voor de kerst zwanger. Ik had zoiets van jaja dat zal wel weer. Toen vroeg zij of ik geen hoop meer had. Ik zei jawel alleen ik zie het dan wel weer. Ik ga daar nu niet op hopen. Ja zegt zij misschien wel een beetje zelfbescherming. We zien het wel. Zal geweldig zijn als het echt zo was. Mooiste kerstkadootje ooit.
Met de verbouwing loopt het. Volgende week begint de stucadoor beneden in de woonkamer. Wij hadden daar nieuwe kozijnen gekregen en wilden graag alles gestucd hebben. Daarbij wordt dan ook gelijk de gang en de slaapkamers gedaan. Wij hadden daar nog heel oud behang opzitten (jaren 30) Was net karton. Dus wij wonen tijdelijk op zolder. Heeft ook wel wat gezelligs, alleen nu erg warm. Van mij mag het best een paar graden naar beneden. Ik vind warm weer heerlijk begrijp mij niet verkeerd maar nu is het even niet lekker.
Ik lees dat het bij mammie ook wel opschiet. 5 weken zijn zo voorbij en dan zitten jullie lekker voor sinterklaas en kerst in een mooi nieuw huisje. heerlijk toch. Is alleen jammer dat je elkaar nu niet zovaak ziet en zeker niet met die kleintjes. Veel sterkte nog de komende tijd.
En voor juffy. Doen die spuitjes zo'n pijn?? Ja ik weet het nog niet, maar ik moest het in de ochten doen (werd mij verteld). Waarom moet jij het in de avond doen? Ik hoor van jullie
Veel lieve groetjes
Nicole