Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420385 Verder Maar Toch Anders Dan Gedacht

• Auteur

We kregen vandaag gesprek met de gyn hoe nu verder.
    Bij mijn man was vorige week uitslag zwemmers weer niet goed, maar dat het echt zo slecht moest zijn had ik niet gedacht. Er waren er 3 miljoen, maar ze deden echt helemaal niks……niet eens lui. Het is een momentopname zei hij, maar omdat het de vorige keer lui en weinig was zal het de volgende keer niet heel veel beter zijn….
    Mijn mannetje moet maandag zijn zwemmers weer inleveren en de week erop krijgen we de uitslag. Zitten er 1 miljoen goede zwemmers in krijg ik IUI voor 1x, maar hij gaf niet zo veel hoop en we moesten ons voorbereiden op IVF of ICSI. Heb een boekje meegekregen om alvast te lezen……..Het drong nog niet helemaal door, moest een paar keer vragen hoe het nou ook al weer zat. Maar ja, we wachten maar weer af………Heb het boekje al doorgelezen in ieder geval…………..

#3193883 Quote

Hoi Deez,

tja, zo is het ons ook vergaan. Mijn mannetje heeft levend zaad dat niet zwemt, dus wij moesten ook voor een IVF/ICSI.
    Ik vond het aan de ene kant heel prettig te weten hoe en wat. Weten waar we aan toe waren.  Aan de ander kant is dit wel de allerlaatste optie om zelf kinderen van ons beide te verwekken. Hierna zou je over kunnen gaan op donor of adoptie. Of pleegkinderen.

Ik heb er zelf alle hoop in dat het binnen de drie keer gaat lukken.
    Dus zal het bij jullie ook wel zo zijn. Het gaat bij zoveel paren goed, waarom bij ons dan niet!!

Positief blijven hoor!!

Denk aan jullie,
    Juffy

#3193899 Quote

Hee Deez!

Wat Juffy zegt, vind ik ook.
    Je leest ook wel veel treurige verhalen maar het blijft ook een feit dat het, bij in ieder geval net zo veel, ook wel goed gaat!
    Hou moed en hoop…want hoop doet leven en met een positieve instelling komen we allemaal een stuk  verder…
    Als je iets graag wilt dan zal het lukken zeggen ze altijd toch?
    Heel veel sterkte samen met je mannetje en natuurlijk   onwijs veel succes!

IN DE ROOS! Daar komen wij ook een keer!!

Liefs Linnepinnie

#3193901 Quote

Hoi Deez,

heftig allemaal zeg, dan gaat het inderdaad ineens sneller dan gedacht.Neem er wel de tijd voor om dingen goed te overdenken en te verwerken. Zodat je ook goed voorbereid bent.
    Heel veel sterkte!

Groetjes Belle

#3193905 Quote

zo dat is ook heftig zeg. dus alle andere mogelijkheden worden meteen overgeslagen dan?
    je moet inderdaad hoop houden, eht klinkt weinig misschien 3x, maar het gaat vast lukken!!!! Het lukt bij zovelen!!

veel sterkte voor de uitslag volgende week,

liefs sandra

#3193908 Quote

Thanks meiden, we wachten eerst volgende week maandag af, wat daar uit komt. Wie weet is het toch  1x IUI. En anders gaan we met vol goede moed verder naar de volgende stappen. Ik heb jullie toch, dus het gaat lukken!!!!

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen