Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420386 Ahhh Even Maposn Frustratie Uiten

• Auteur

Ik werk op een peuterspeelzaal en nu is er 1 ouder die me graag zwanger ziet of denkt dat ze me nog moet overtuigen dat kinderen hebben leuk is. Ze begon er vandaag voor de derde keer over. Ik wordt hier gek van. Ik zei al tegen een collega dat deze moeder hier op een goed moment een stevige k** opmerking over gaat krijgen. Waar denkt zij het recht vandaan te halen dat ze zich hiermee mag bemoeien. Ouders weten het uiteraard niet maar dit is wel mijn prive leven en het gaat haar verder niets aan.
    Dus om haar terug te pakken heb ik de zandbak opengegooit( terwijl ik dat eigenlijk niet van plan was) en heeft haar kind lekker met het zand gespeeld waar het zanderig van wordt en ik weet dat zij dat niet zo leuk vind om een zanderig kindje mee naar huis te nemen. Mijn revenge. (heel fout en erg flauw ik weet het maar zo kon ik toch nog een beetje lachen)

Ben vandaag weer geweest en moet maandag terug komen voor de volgende echo. En dan wrs dinsdag insemineren. Spannend.

Fijn weekend allemaal

Groetjes Belle

#3193889 Quote

hoi hoi,

ik weet precies wat je vanmorgen hebt meegemaakt… ik werk op een basisschool in de kleutergroep.
    wij hebben een zoontje van 2 en een half jaar oud.
    Tijdens de informatieavond begin dit schooljaar vragen er ouders of ik er wel het hele jaar zal zijn. Want misschien komt er wel een broertje of zusje.
    of (ik ben best stevig) wanneer ik een wijder shirt aan heb… goh… probeer je iets te verbergen?
    Door alle hormonen kom ik een paar kilo aan… dus meteen ook weer alle ogen gericht op mijn buik.
    En het ergste van alles vind ik nog dat ik toevallig een ouder tegen ben gekomen in het z'huis. Het eerste wat ze vroeg: Wat doe jij hier? Echo maken zeker….
    Nou, ik kon wel door de grond zakken… Ja, ik kwam een echo maken… maar niet waarvoor zei dat dacht….
    Ze moesten eens weten al die ouders….

Probeer het van je af te zetten. Ze weten niet beter en proberen gewoon te vissen of je geen kinderwens hebt…

sterkte!

#3193890 Quote

Herkenbaar! Bij mij is het mijn familie geweest die steeds liep te vissen. Mijn broer zou bijvoorbeeld erg graag oom worden. Heb hem dus maar verteld hoe het zat, terwijl ik liever had gewacht tot ik 'm leuk nieuws kon vertellen natuurlijk. Nu is het wel zo duidelijk. Hij houdt gelukkig wel zijn mond, mijn ouders wisten bijvoorbeeld nog van niets toen we het ze toch maar vertelden.

Nouja, succes ermee! Misschien kun je die moeder vragen of ze zwanger is als ze een grote trui aanheeft ofzo. En als ze dan zegt "Nee", zeggen dat je dacht dat ze dikker was geworden. Beter niet doen denk ik trouwens.

Groetjes,

Zeeuws Meisje

#3193897 Quote

Nou dat kan wel irritant zijn he?
    Sommige mensen kunnen moeilijk hun mond houden…
    Zelf werk ik ook voor de klas…maar gelukkig heb ik nog geen ouders die erover beginnen. Veel van mijn collega's weten het en vind ik wel weer genoeg…

In ieder geval succes ermee…
    En spannend joh bijna je eerste iui!
    Hopelijk meteen raak!!

Liefs Linnepinnie

#3193900 Quote

Bedankt voor de reacties, dit zijn lastige situaties maar wat is het dan lekker om even van je af te kunnen schrijven. Ging vanavond met mijn man uiteten en heb er even een half uurtje de tijd voor genomen om dit voor mijzelf af te ronden en gewoon een gezellige avond te hebben zonder dat dit mij bezig bleef houden. Nou, ik heb heerlijk gegeten en er verder (bijna)  niet meer over gedacht. Ik kan heel heftig reageren maar kan het daarna ook wel vrij snel weer van me af zetten. Gelukkig. Nogmaals bedankt voor de leive reacties!

Groetjes Belle

#3193910 Quote

Hoi Belle,
    Erg he dat er toch nog altijd mensen die die er naar vragen en ook nog eens bezig blijven!!! Moest wel lachen om die "wraakactie". Hopelijk is er gauw goed nieuws. Volgende week is jouw week!!!!! Ik hoop het in ieder geval!!

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen