Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420387 Ik Ben Nieuw Aan Deze Kant Van Het Forum

• Auteur

hallo meiden,
    ik heb een tijdje rondgelezen op het forum zwanger worden, maar nu blijkt dat ik niet zonder hulp van de dokter zwanger kan worden kom ik bij jullie kijken.

mijn probleem is dat ik geen natuurlijke eisprong heb, en zonder eitje geen baby!
    ik ben nu sinds een maand onder behandeling bij de gynacoloog.
    ik heb net de eerste pillenreeks achter de rug om een mestruatie op te wekken, en om een eitje te laten rijpen.
    gisteren ben ik weer naar de gynacoloog geweest, ze heeft een echo gemaakt en er is gelukkig een eitje in ontwikkeling.
    omdat het eitje nog te klein was (12mm) moet ik maandag terug komen.
    het is de bedoeling dat het eitje dan 20mm is en dat er dan een eisprong plaats vind.
    als dat zo is dan kunnen we er echt voor gaan.
    misschien is het dan toch nog in 1 keer raak of duurt het nog iets langer!!!
    ik wacht maar weer af, en hoop op het beste.
    ik ben er best rustig onder en denk dat het best wel goed komt, alleen dat lange wachten is soms erg onzeker.

#3193892 Quote

Op het zwanger worden forum begin je met; gezellig dat je mee komt beppen. Is hier ook wel, maar dan anders.
    Het wachten valt de ene keer mee en de andere keer tegen……
    Vond het raar zo'n eitje te zien. zo klein, maar op het beeldscherm best groot.
    We lezen wel hoe het verloopt! Groetjes

#3193898 Quote

Hoi!

Welkom op dit forum.
    Het is hier fijner om je verhaal kwijt te kunnen en er ook echt begrip en steun voor te krijgen. Iedereen is hier al langer bezig en is druk met de mmm.
    Succes met alles!
    Schrijf lekker van je af wanneer het nodig is!

Liefs Linnepinnie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen