Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420388 Iedereen Alles Van De Afgelopen Week Weer Gehad Mijn 2e Iui Is Ook Weer Een Feit

• Auteur

Hoi meiden,

Ik hoop dat alle spannende dingen van de afgelopen week allemaal weer goed zijn verlopen en weer een nieuw plaatsje hebben gekregen in onze persoonlijke ontwikkeling…
    Pffffffffff wat een zin eigenlijk…

Wij hebben de 2e iui weer gehad.
    Ditmaal 27 miljoen goede zwemmers en een eerste ervaring gekregen met het zelf prikken in je buik met pregnyl omdat de eisprong even verspoedigd moest worden voor het weekend…dus ik schuif weer aan op de wachtbank.

Hopelijk gaat alles een beetje goed met jullie allemaal.
    In ieder geval weer succes gewenst voor iedereen.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Linnepinnie

#3193902 Quote

Hoi hoi,

je had wel veel zwemmers zeg! volgens mij dan (27 miljoen) Nu maar hopen dat er 1 zo slim is om de juiste weg te vinden. Ik duim voor je!

Sterkte de komende tijd met het "wachten".

groetjes Belle

#3193906 Quote

dat wordt weer een lange 2 weken waarschijnlijk??
    spannend hoor, ik hoop voor je dat er inderdaad 1tje zo slim is om de juiste weg te nemen.

veel sterkte met wachten…

liefs sandra

#3193907 Quote

Hopelijk dat inderdaad er een de weg weet. Het hoeft er maar een te zijn!!!! Hopelijk zijn de "weersomstandigheden"nu optimaal. Ik blijf gewoon doorduimen hoor! Groetjes!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen