Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420390 Heerlijke Vakantie Gehad

• Auteur

Hoi Hoi,

Na een heerlijke vakantie, waar we alle 2 erg hard aan toe waren, ben ik er weer. Wat zijn die 3 wkn hard gegaan zeg. We zijn heerlijk naar Portugal geweest en daarna nog een paar dgn naar de veluwe, waar we ook nog heerlijk weer hebben gehad. Maar wat zijn we uitgerust zeg. We hebben een aantal mooie dingen gezien en gedaan, maar voornamelijk toch wel helemaal niets. Alleen maar op het strand  gelegen en bruin geworden. Iedere avond uit eten geweest en lekker teut geworden van de wijn en rosé. Dus met andere woorden; een TOP vakantie.
    Moest de laatste dgn in Portugal ongesteld worden, maar diekwamen al op de 1ste dag. Nou ja, gaf niet, dan was ik er maar van af en hoefde ik me daar geen zorgen meer over te maken de rest van de vak. We zijn toch maar niet begonnen met prikken en zijn gewoon verder gegaan met het oorspronkelijke plan; 2 cyclussen rust. En dat bevalt prima. Onze rustpauze zit er nu bijna weer op (is best snel gegaan die 2 mnd), en over ongeveer 1,5 wk komen als het goed is de  weer en gaan we beginnen met IUI nr 4. Het begint nu toch weer te kriebelen en we zijn er allebei weer aan  toe.

Ik moet een heleboel terug lezen, ga ik denk ik niet doen, is zoveel.
    Dus voor meiden die IUI of IVF/icsi hebben gehad: , zet hem op.
    Voor de meiden bij wie het mislukt is: , balen, maar houd moed.
    Voor de nieuwe meiden onder ons: welkom hier.
    Volgens mij is er niemand zwanger geworden, voor zover ik heb gezien.

Kruimel

#3193912 Quote

He kruimel of is het drankorgeltje haha,
    Lekker zeg zo'n goede uitgeruste vakantie!!!!! Kun je met vol goede moed door voor nr  4.

Groetjes!!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen