Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420393 Zwanger

• Auteur

Hallo allemaal,

2 weken geleden schreef ik nog dat ik na meer dan 2 jaar mocht beginnen met IUI! Ik was aan het wachten tot ik ongesteld zou worden om te beginnen met hormonen. Toen zei al iemand (Saartje74) dat ik niet de eerste zou zijn die in de laatste maand zwanger zou worden. Het lijkt er op dat ze gelijk heeft!!!!!

Vanochtend getest en 2 streepjes!!!! De ene is wel lichter dan de andere, maar wel goed (en snel) zichtbaar!!! Ik voel helemaal niks, alleen veel ongeloof. Maar het zou toch super zijn als het echt zo is……

over een paar dagen maar opnieuw testen.

Veel liefs kim

#3193929 Quote

wow, dat zou helemaal geweldig zijn….
    Ik ga je alvast feliciteren hoor, met deze uitslag van de test….GEFELICITEERD!!!!!
    Echt super!

XXX Yvet

#3193930 Quote

GEFELICITEERD!!
    ik kan me voorstellen dat je het bijna niet kunt geloven,
    maar wat moet het een geweldig gevoel zijn.
    veel succes in de komende weken met het afwachten.
    dikke kus.

#3193931 Quote

Oh wat heerlijk voor jullie zeg!
    Supergefeliciteerd!

Liefs Janu

#3193934 Quote

Hoi Hoi,

JAAAAAAAAAAAAA eindelijk na 2 jaar, ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd joh, geniet er van.

Kruimel

#3193944 Quote

He Kkimmm!

WOW! Ik had gewoon een voorzienende blik, wat geweldig! Wat zal jij door het dolle heen zijn.
    Wat geweldig voor je dat je al die poespas niet hoeft te ondergaan,  geniet er maar lekker van!

Heel veel succes met alles, houd je ons op de hoogte?

Groeten, Saartje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3193946 Quote

Bedankt voor jullie lieve reacties!!!

Ik heb vandaag nog maar een keer (een hele andere) test gedaan, ook voor mijn vriend want die geloofde het ook nog niet, maar de test is nu heel duidelijk: ZWANGER!!!

Echt super en ik ben idd blij dat ik geen IUI hoef, al is het nu nog heel pril natuurlijk (nog niet eens 5 weken!). Wanneer moet je de gynaecoloog bellen? Bij 6 weken dacht ik? Dat is pas donderdag over een week!

Hopelijk weten jullie het antwoord op mijn vragen en ik hou jullie  zeker op de hoogte!

Liefs van mij

p.s. ik zal wat van het zwangerschapshormoon hier uitstrooien!!

#3193947 Quote

Hartstikke gefeliciteerd! Enne, bedankt voor die hormonen…..

PS Ik geloof trouwens dat je met week 10 naar de verloskundige moet.

#3193948 Quote

Hee wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen