Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420394 Jammer

• Auteur

hoi meiden,
    ik ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest, eigenlijk zou er een samenlevingstest gedaan worden, maar m'n eitje was nog niet groot genoeg.
    weer niet!
    dus vrijdag weer terug.
    ik word soms gek van dat afwachten, jullie ook??
    en ondertussen lijkt het net  of iedereen in  mijn omgeving zomaar zwanger word, wat is het soms toch oneerlijk!
    maar dat gevoel zullen jullie ook wel hebben.
    Ik gun het mezelf en jullie allemaal zo erg dat wij ook  zo'n klein wondertje op de wereld kunnen zetten!!

#3193935 Quote

Hoi Mieki,

Ja, dat afwachten, afwachten en nog eens afwachten is heel moeilijk. Maar het is voor een goed doel moet je maar denken. En ondertussen wordt de hele wereld zomaar zwanger en wordt dat ook van jou verwacht. Hopelijk komen ze er snel achter wat er met jou of je man aan de hand is en ben je gewoon binnenkort zwanger, zou fijn zijn he. Ik ga duimen voor je ei en ik straal hem in voor je (groei, groei, groei……………).

Kruimel

#3193939 Quote

Hoi Mieki

Wachten is niet leuk. En eitjes doen ook niet altijd wat je wilt, maar als ze het door krijgen, groeien ze hard (eigen ervaring). Ik zal voor je duimen dat het vrijdag een superei is

Lydia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen