Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420396 Blij

• Auteur

Hoi, ik ben blij, omdat
    1) de verbouwing hier bijna klaar is
    2) ik net een aanbod heb gehad voor een nieuwe baan
    3) ik mijn kat weer op kan halen
    4) ik overtijd ben en toch niet durf te testen……

Liefs

Lydia

#3193940 Quote

Nou Lydia, dan zou ik toch maar die test doen, dan hoef je daar ook niet meer over in spanning te zitten. Mocht het negatief zijn, dan is het erg vervelend, maar dan heb je nog 3 dingen over die wel positief zijn, dus kan je je daar een beetje aan optrekken!

Tot horens,

Gr. Pleun

#3193945 Quote

He Lydia, hup… testen jij! Met zoveel positieve dingen kan het alleen maar goed nieuws zijn en anders heb je straks gewoon weer je kat om te knuffelen!

Groeten, Saar

#3193949 Quote

Hee Lydia,
    Lekker hoor om zo blij te zijn, maar je houdt ons ook in spanning…..haha
    Vertel…….

Groetjes en nog veel meer geluk gewenst!!!

#3193959 Quote

Hoi Pleun, Saartje, Deez

Ik heb er een test tegen aangegooid en helaas het was negatief. Maar ik kan  te vroeg getest hebben. Dus volgende week ga ik het weer eens proberen als ik niet ongi ben in de tussentijd natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte

Liefs

Lydia

#3194014 Quote

Hoi Lydia, weet je al wat? Heb je al opnieuw getest?

Tot horens,

Groetjes Pleun

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194018 Quote

Hoi Lydia,

Je houd ons wel lang in spanning hoor……………..we willen graag goed nieuws horen……………

Kruimel

#3194033 Quote

Hoi allemaal

Ik heb het plan pas vrijdag er weer een test een te wagen. Die dingen kosten toch wel een paar stuivers en mijn ww-uitkering is op dit moment niet erg veel.
    Ik zit op het ogenblik in een achtbaan aan emoties. Het verdriet van de miskramen komt af en toe boven (heftig) en mijn schoonmoeder heeft ook weer minpunten gehaald met haar opmerkingen. Als ze geweest is ben ik volledig van slag. Ik heb een pest hekel aan mensen die mij vertellen hoe "slecht" ik wel niet ben. Terwijl ik dat niet ben. Zelfs mijn man heeft het gehad met zijn ouders.
    Voorbeeld: mijn stiefdochter gaat altijd naar haar moeder en stiefvader  terug in de kleren waarin ze bij ons komt en dat geld dus ook voor de schoenen. Voor een uitzondering mocht ze haar  nieuwe kleren aan terug naar haar moeder (ze was gekomen in een wintertrrui, winterjas, lange broek en sandalen) Omdat het toch wel warm was mocht ze terug in een zomerjurkje, maar ze moest wel haar sandalen aan (is toch de afspraak tussen haar moeder en ons). Mijn schoonmoeder zegt, waar ons meisje bij staat : wat een blamage, dat kan toch niet, die sandalen zijn helemaal versleten. Je moest je schamen dat je haar dit aan laat trekken……..
    Sorry, maar waar bemoeid dat mens zich mee. Ze is op bezoek en heeft geen klap te maken met de afspraken die wij hebben.
    Trouwens ze vraagt niet hoe het met ons gaat, maar altijd hoe het met mijn man's ex gaat. Dat ze het zo moeilijk heeft met de echtscheiding en dat haar leven nooit meer goed gaat komen.
    Vorig jaar had ik het erg moeilijk met de miskramen en wilde van alle baby-spulletjes af. zegt ze tegen mijn man "oh kan ik hier uit afleiden dat jullie met jullie tweetjes doorgaan" Mijn man heeft woest verteld dat ik aan het herstellen was en dat ze ons nu erg veel verdriet heeft gedaan met haar opmerkingen.
    Het zal wel nooit veranderen………
    Oeps….. is het een lang verhaal geworden, wat niet de bedoeling was

Liefs

Lydia

#3194034 Quote

hoi Lydia,

vervelend dat soort mensen in je omgeving. Ze weten niet beter of zijn gewoon niet slimmer moet je maar denken. Sommige mensen denken ook gewoon niet na en kunnen zich absoluut niet in andere mensen inleven. Heb dat zelf ook ervaren. Maar goed dat maakt het er niet minder vervelend om.

Doe het rustig aan en probeer zo goed als dat gaat je niet gek te laten maken door haar.

Liefs Belle

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen