Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420399 Balen Hoor

• Auteur

Melde ik vorige week nog dat het goed met me ging na de kijkoperatie, nou niet dus!
    Mijn stoelgang kwam maar niet meer op gang (heb er normaal ook regelmatig last van) en kreeg enorme darmkrampen.
    Ik had van alles geprobeerd, veel water drinken, yoghurt met pruimenmoes gegeten enz.
    Vijf dagen na de operatie eindelijk toch een beetje losgekomen maar niet de moeite waard, 't was hard en pijnlijk.
    Gisteren ging het gelukkig weer beter en kwamen de darmen eindelijk weer op gang.
    Op dit moment ben ik alleen maar moe en heb nergens zin in, 'k voel me vreselijk lui en verveel me.
    Ik heb deze week nog vrij genomen van m'n werk maar voel me er niet prettig bij, ik gun me eigenlijk de tijd er niet voor om ziek te zijn.
    Misschien dat ik overmorgen weer begin met werken.

Groetjes, Annet

#3193961 Quote

Veel sterkte! Weet je, misschien ben je dan wel niet ziek in de zin van griep ofzo, je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor, want zo'n operatie is toch niet niks. Wees maar lief voor jezelf!

Liefs,

Zeeuws Meisje

Oja, qua darmen: veel fruit eten en goed drinken. Venkelthee werkt bij mij (heb een prikkelbare darm) vaak wat laxerend (in ieder geval doet het iets). En regelmatig eten, da's ook belangrijk.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen