Hoi lieverds, bedankt voor jullie reactie. De 6e IUI is inmiddels weer achter de rug en ik moest zeggen, ik vond het behoorlijk emotioneel. De arts vertelde ook gelijk toen we binnenkwamen dat het de laatste was en vroeg of we al wisten hoe het vervolgtraject er uit zag. We wisten dat dat IVF zou worden, maar goed, dat leek altijd een ver van ons bed show, maar nu wordt het misschien wel werkelijkheid.
We hadden een aardige arts die ook medewerking wilde verlenen aan het feit dat wij anderhalf uur rijden van het ziekenhuis vandaan wonen. Met IUI is dat nog wel te doen, maar met IVF wordt dat toch een ander verhaal omdat er dan weken zijn dat je dagelijks of om de dag langs moet voor een inwendige echo. Maar hij wilde vroeger beginnen voor ons, zodat we om kwart voor 8 's morgens daar al terecht kunnen en we daarna toch nog redelijk op tijd terug op ons werk zijn. We hebben we hem afgesproken dat hij ons dan ook gaat begeleiden.
De inseminatie ging prima, maar daarna moet je altijd nog even 10 min. blijven liggen en toen we afscheid hadden genomen van de arts, kwamen de tranen, ik kon niet stoppen met huilen.
Toen ik weer tot rust was gekomen hebben we meteen met de bali een afspraak gemaakt voor een intake voor IVF, we krijgen dan te horen hoe alles dan in zijn werk gaat, 27 oktober is de datum dat we gaan, dan hebben we het vast maar gehad, de week daarna vertrekken we naar Mexico en als we dan terugkomen gaan we van start.
Maar goed, misschien is het allemaal voorbarig en komt het niet zo ver, wij houden er rekening mee dat het wel zo ver gaat komen.
Al bij al is alles erg dubbel! Zoals ik al eerder had verteld is mijn jongere zus vet zwanger, ze is nu 6 maanden en begint een behoorlijk buikje te krijgen, dat buikje kwam bij haar pas laat, maar nu is het echt en kan je er niet meer om heen. Ik heb er dan ook nu pas echt last van, ik gun het haar van harte hoor, geloof me, maar het is zo echt nu, kinderwagen gekocht, babykamer wordt in orde gemaakt, etc…………………..IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!!!
Meiden, ik ga ervoor, jullie ook he!
Liefs, en een dikke kus van Pleun