Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420400 Vrijdag 6e En Laatste Iui

• Auteur

Hoi meiden, vanmiddag naar de gynaecoloog geweest en mijn folikels waren goed, heb 2 geschikte eitjes, dus ben net om een Pregnyl injectie geweest, durf ik nl. niet zelf en vrijdag moeten we ons om 8u melden in Rotterdam.

Het is de laatste IUI en als dit niet lukt gaan we na onze vakantie naar Mexico starten met IVF, een spannende tijd die er aan zit te komen, maar goed, wie weet zijn de sterren een keer met ons gezind, wie weet!

Groetjes, Pleun

#3193965 Quote

Hoi Pleun,

Wat spannend weer. En dat het je laatste IUI is helpt ook niet mee, geeft toch weer extra spanning. Maarrrrrrr…………….2 eitjes, dat zijn dubbele kansen. Wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar tijdens mijn 1ste IUI had ik ook 2 eitjes en…..zwanger. En Scorpy had ook 2 eitjes en…….zwanger. Nu zit ik je waarschijnlijk toch weer hoop te geven, sry, sry, sry. Ik hoop echt voor je dat dit hem wordt en dat IVF niet nodig zal zijn.
    Ik   voor je.

Kruimel

#3193973 Quote

Hi meid,

Ik zie je berichtje en denk daar moet ik even op reageren. Wat goed zeg dat je 2 eitjes hebt. Ik weet dat ik nu misschien makkelijk praten heb, maar voor mijn gevoel hebben die 2 eitjes bij mij het toen echt gedaan, ik denk dat je daardoor zowieso altijd 1 super perfect ei hebt en dus veel meer kans!!!! Ik duim voor je dat voor jullie 6x scheepsrecht is. Heel veel succes morgen en ook de komende twee wachtweken!!!

Liefs Scorpy

#3193986 Quote

Heeeeey Pleun!!!!!

De 6e alweer, jeetje wat gaat dat snel. Hoop inderdaad dat dit echt de laatste is en je niet aan de IVF hoeft. Zet m op bikkel!!! Je hebt in ieder geval een prachtvakantie voor de boeg. Heerlijk zeg…..mexico…….
    Ik ga voor je duimen!! HEeeeeeeeeeeeeeel hard.

Dikke knuf
    Sjan

#3193994 Quote

Hoi Pleun,

spannende weekjes. Ikduim voor je dat het deze keer raak mag zijn.

groetjes Belle

#3193995 Quote

Hoi lieverds, bedankt voor jullie reactie. De 6e IUI is inmiddels weer achter de rug en ik moest zeggen, ik vond het behoorlijk emotioneel. De arts vertelde ook gelijk toen we binnenkwamen dat het de laatste was en vroeg of we al wisten hoe het vervolgtraject er uit zag. We wisten dat dat IVF zou worden, maar goed, dat leek altijd een ver van ons bed show, maar nu wordt het misschien wel werkelijkheid.

We hadden een aardige arts die ook medewerking wilde verlenen aan het feit dat wij anderhalf uur rijden van het ziekenhuis vandaan wonen. Met IUI is dat nog wel te doen, maar met IVF wordt dat toch een ander verhaal omdat er dan weken zijn dat je dagelijks of om de dag langs moet voor een inwendige echo. Maar hij wilde vroeger beginnen voor ons, zodat we om kwart voor 8 's morgens daar al terecht kunnen en we daarna toch nog redelijk op tijd terug op ons werk zijn. We hebben we hem afgesproken dat hij ons dan ook gaat begeleiden.

De inseminatie ging prima, maar daarna moet je altijd nog even 10 min. blijven liggen en toen we afscheid hadden genomen van de arts, kwamen de tranen, ik kon niet stoppen met huilen.

Toen ik weer tot rust was gekomen hebben we meteen met de bali een afspraak gemaakt voor een intake voor IVF, we krijgen dan te horen hoe alles dan in zijn werk gaat, 27 oktober is de datum dat we gaan, dan hebben we het vast maar gehad, de week daarna vertrekken we naar Mexico en als we dan terugkomen gaan we van start.

Maar goed, misschien is het allemaal voorbarig en komt het niet zo ver, wij houden er rekening mee dat het wel zo ver gaat komen.

Al bij al is alles erg dubbel! Zoals ik al eerder had verteld is mijn jongere zus vet zwanger, ze is nu 6 maanden en begint een behoorlijk buikje te krijgen, dat buikje kwam bij haar pas laat, maar nu is het echt en kan je er niet meer om heen. Ik heb er dan ook nu pas echt last van, ik gun het haar van harte hoor, geloof me, maar het is zo echt nu, kinderwagen gekocht, babykamer wordt in orde gemaakt, etc…………………..IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!!!

Meiden, ik ga ervoor, jullie ook he!

Liefs, en een dikke kus van Pleun

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3193999 Quote

Wat een indrukwekkend verhaal weer zeg, zit zelf met tranen in mijn ogen. Ik hoop toch dat het allemaal nog via de IUI lukt!!!!! XXXX

#3194025 Quote

Hoi Pleun,

Spannend hoor, zeker nu het de 'laatste' keer is. Ik kan me nog goed herinneren dat we er allebei aan begonnen (we liepen ongeveer gelijk een tijdje), het is zo snel gegaan… Ik begin nu aan poging nummer 5 (ben er een paar keer tussenuit geweest, net als jij) dus ik kan binnenkort weer met de Menopur-spuiten in de weer… bah.
    Ik zal deze maand extra hard voor je duimen dat IVf helemaal niet nodig zal zijn!

Veel liefs van Saar

#3194046 Quote

Nou meiden, als ik zie/lees wie er allemaal aan het duimen is voor ons, dan moet het toch goedkomen zou je denken………we hope so! Nogmaals bedankt voor jullie lieve, opbeurende reacties, dan maakt het allemaal een stuk gemakkelijker!

Knuffel, Pleun

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen