Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420407 Helaas

• Auteur

Hoi lieve meiden,

Na 12 prachtige weken zwangerschap hebben wij ons kindje met 12 wk en 2 dgn helaas afgelopen zaterdag toch nog verloren.. een prachtig jongetje met alles erop en eraan….
    Afgelopen donderdag had ik last van bloedverlies en een behoorlijk stolstel, volgens de verloskundige een miskraam… gelukkig kon ik meteen die ochtend naar het zknhuis en wat bleek… niks aan de hand. Ons kindje maakte het nog prima, dartelde naar alle tevredenheid rond in mijn buik en alles was goed. Over het bloed- en stolselverlies kreeg ik als uitleg dat dat soms wel vaker gebeurt, dat er nog oude resten ergens zitten die er uit moeten. Ik werd volledig gerustgesteld en kreeg wel het advies om het een paar dagen rustig aan te doen. Voor niks dus volledig in shock geweest. Echter vrijdag had ik weer bloedverlies (behoorlijk) en een groot stolsel, toen is de verlosk. meteen gekomen heeft het stolsel weer onderzocht, niks mis mee en naar het hartje geluisterd en ging als een sneltrein… ik werd weer volledig gerustgesteld…. gisteren kwamen de pijnen opnieuw, in alle hevigheid…. met veel bloedverlies… en wat bleek… ik had wel degelijk weeëen en het kindje had geen hartactiviteit meer.. en was zelfs al bijna "geboren". Ik noem het wel kindje…hij was namelijk supergaaf, alles erop en eraan, 2 oogjes, een neusje, prachtig mondje, 2 armpjes, beentjes, 10 vingertjes en teentjes, ribbetjes, en dus zelfs een heel klein piemeltje… Door alle geruststellingen  had ik mij hier niet meer op voorbereid en snap ik het nog niet. Hoe heeft dit nu kunnen gebeuren……. Het moet haast wel aan mijn lichaam liggen… denk ik nu.. ik weet het ook niet meer… de tranen hebben donderdag in eerste instantie al in overvloed gestroomd maar nu wil het maar niet doordringen… ben als het ware volledig verdoofd…
    Het ergste van alles is nog dat mijn vriend momenteel in het verre buitenland zit voor het werk… maakt het niet echt makkelijk. Ik vind het voor hem ook zo erg… we hopen dat hij heel snel terug kan komen zodat we ontzettende verdriet samen kunnen delen.
    Sorry dat dit zo ´n lang verhaal is geworden maar ik moest dit echt even kwijt.

Scorpy

#3194061 Quote

beste scorpy,

ik las net je bericht,
    en dacht daar moet ik op reageren.
    niemand heeft nml. op je bericht gereageerd.

wat een verschrikkelijk nieuws zeg.
    al medere xen het gevoel gehad dat het niet goed zat.
    elke x weer gerust gesteld.
    en dan nog gaat het mis.
    zo zie je maar dat je lichaam het vaak bij het juiste eind heeft.
    het geeft signalen af die wat betekenen.
    helaas  heeft de betekenis bij jouw zeer vervelend uitgepakt.
    ik begrijp dat je ontzettend verdrietig bent,
    en dat je er nu alleen voor staat maakt het niet makkelijker.
    hoe voel jij je nu??
    en heb je lichamelijk nog klachten??

ik wens je veel sterkte.
    en stuur je via deze site een dikke knuffel toe.
    groetjes, jana.

#3194062 Quote

Lieve Scorpy,

Ook ik wil graag op je berichtje reageren. Ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen. Wat zullen jullie een groot verdriet hebben. Ik kan er eigenlijk geen woorden voor vinden, maar ik hoop dat jullie er goed doorheen zullen komen. Dat jullie het een plekje kunnen geven en dat je met je verdriet ergens terecht kunt waar je goed opgevangen wordt.
    Heel veel sterkte….

Liefs, Mimi

#3194068 Quote

Lieve Scorpy,

Wat vreselijk voor jullie! Eindelijk zwanger en dat je kindje moeten verliezen!! Ik hoop dat je man snel terug is zodat jullie samen dit verlies kunnen verwerken. Heel veel sterkte.

Veel liefs
    Marielle

#3194074 Quote

Hoi Vlinderjana,

In je post scheef je dat er niemand op dit berichtje heeft gereageerd. Deze post van Scorpy heeft er per ongeluk 3x in gestaan, achter elkaar. We hebben allemaal op de zelfde post gereageerd en dat is een andere dan deze, vandaar dat er niets stond.

Wilde ik even zeggen, want denk dat je het erg raar vond dat er niemand op zo'n verschrikkelijke post had gereageerd.

Kruimel

#3194110 Quote

hoi kruimel,

idd. ik kijk alle onderwerpen na en zie dat haar bericht 3x staat vermeld.
    ik kon al niet begrijpen dat er niemand had gereageerd.
    zo'n naar bericht.
    merci voor de verduidelijking.
    en gelukkig dat ze veel reacties heeft gehad.

groetjes, jana.

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194113 Quote

lieve Scorpy,

met tranen in mijn ogen gelezen…. ik wens je veel kracht toe om dit verlies te verwerken samen met je man uiteraard..
    heel veel sterkte..

liefs haag

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen