Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420410 Gestart Met Eerste Ivf Poging

• Auteur

Hallo allemaal,

Vorige week na een heerlijke ontspannen vakantie weer ongesteld geworden. Voor de vakantie hadden we alles al geregeld m.b.t. IVF. De recepten hadden we in huis dus konden we  bij het verschijnen van de rode duivels gelijk beginnen. Ik ben begonnen met neusspray (synarel) die ik 2 x per dag moet sprayen. Ik begrijp dat gynaecologen allemaal met andere medicatie werken. Ik mocht wel kiezen tussen neusspray en spuiten, maar dat spuiten moet toch al gebeuren en een neusspray is natuurlijk wel makkelijk.  Vrijdag a.s.  voor de eerste echo naar de gyn en dan hoor ik hoe  verder.  We hopen dat we dan direct door kunnen met de menopur. Erg spannend allemaal!!!
    Ik hou jullie op de hoogte. Ik lees nu wel regelmatig dat er mensen gaan starten met IVF terwijl ik  dat idee eerder niet had. (Kan ook komen omdat ik daar toen nog niet echt  mee bezig was). Iedereen in ieder geval heel veel succes!!!

Groetjes,

Sanne

#3194007 Quote

Hoi Sanne,

Daar heb ik nog nooit van gehoord, neusspray voor IVF?? Hoef jij dan niet de pil te slikken?.

Wij starten week 45 en eind deze week komen bij mij de rode duivels en dan moet ik beginnen met de pil. Dan moet ik bellen en dan krijgen wij te horen vanaf wanneer ik moet gaan spuiten.

Hoop in iedergeval dat het lukt.
    We horen het hier wel van je.

Liefs en groetjes
    Nicole

#3194010 Quote

Hoi Sanne, wat spannend allemaal zeg. Ik heb vrijdag mijn laatste IUI gehad, nummer 6 en als dat niet lukt hebben we op 27 okt. as. een intakegesprek voor IVF in Rotterdam en dan gaan we daarna beginnen, vindt het allemaal erg spannend.

Ook ik weet al dat ik neusspray moet gaan spuiten, net als jij om in een soort overgang te komen heb ik begrepen, ik weet allemaal nog niet precies hoe het werkt, maar dat zal snel genoeg duidelijk worden als het zover is.

Succes, groetjes, Pleun

#3194024 Quote

Hoi Sanne,

Heel veel succes met deze IVF-poging! Denk er maar aan dat je met IVF toch heel wat kans hebt om gewoon lekker zwanger te worden.
    Het valt mij trouwens ook op dat steeds meer dames aan IVF gaan beginnen, helaas was deze IUI-lichting niet zo succesvol, vrees ik. Bij mij gaat het ook aardig hard die kant op, ik begin deze week aan IUI nummer 5..
    Zet 'm op, we duimen allemaal voor je!

Groeten, Saartje

#3194040 Quote

Ontzettend spannend voor jullie allemaal….
    Hopelijk zullen jullie allemaal snel het geluk vinden met ivf.
    Heel veel sterkte en succes met de behandeling!!

Liefs Linnepinnie

#3194057 Quote

hallo ik lees al tijdje met jullie mee en voel zo goed hoe jullie je allemaal voelen  .Dit is mijn verhaal zover in het kort. Ben 42 en heb dochter van 22. Nu ben ik laatste jaren bezig om zwanger te raken. Heb miskraam gehad en ben nu met mijn 3e IVF poging bezig. Had wegens mijn leeftijd liever veel eerder begonnen met IVF maar financieel is het een enorme inslag op je gezin en je leven en we konden het niet eerder veroorloven.

De 1e IVF konden ze alleen een "minder'   eitje terug zetten, wat dat was het enigste wat ter beschikking was. Bij de 2e poging had ik 9 eitjes maar was er geen een bevrucht en konden we 'leeg' weer naar huis. Wat een teleursteling , want er werd gezegd dat verdere pogingen bijna zeker weer op niets zouden uitlopen! Kortom ik ben te oud.

Nu heb ik een geweldige relatie met mijn dochter en zij wilde graag ei-donor voor ons zijn. Heb er lang over nagedacht en veel met haar besproken , maar nu zijn we dan beide in de molen van spuiten e.d Op het moment ben ik bezig met daaglijkse spuiten in mijn buik en wacht ik op mijn ongesteldheid en dan daarna worden het spannende tijden.

Voor jullie heel veel sterkte en enorm veel succes

happy

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194080 Quote

Hoi Happy

Wat een verhaal heb jij daar….Wat ontzettend lief en fijn dat je eigen dochter ei donor wil zijn…daarmee zal het dan wel moeten lukken toch?
    Toch mooi dat je met zo een oplossing verder kan.
    Ook al ben je 42. Een wens voor een baby kan iedereen heel intens hebben….
    Ik wens je heel veel sterkte met de komende stappen.

Oh…en als je meer reacties wilt….misschien is het handig om even een nieuwe duscussie te openen?
    Dan kan iedereen het lezen…niet alleen degene die op dit berichtje klikken…

Succes!!

Liefs Linnepinnie

#3194083 Quote

Hoi Sanne,
    Toen ik je verhaaltje las dacht ik ook; neusspray???
    Zal ik ook in gedachten houden, heb het niet op spuiten.
    Veel succes in ieder geval hoor!!!!!

Happy, wat een mooie relatie heb je dan met je dochter zeg!!! Lief!!!

#3194095 Quote

Hoi sanne,

Wil je even heel veel succes wensen met je IVF, hopelijk de 1ste en de laatste.

En Happy, wat geweldig dat je dochter dat voor je wil doen, echt heel lief van haar.
    Hopelijk werpt het z'n vruchten af.

Kruimel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen