hallo ik lees al tijdje met jullie mee en voel zo goed hoe jullie je allemaal voelen .Dit is mijn verhaal zover in het kort. Ben 42 en heb dochter van 22. Nu ben ik laatste jaren bezig om zwanger te raken. Heb miskraam gehad en ben nu met mijn 3e IVF poging bezig. Had wegens mijn leeftijd liever veel eerder begonnen met IVF maar financieel is het een enorme inslag op je gezin en je leven en we konden het niet eerder veroorloven.
De 1e IVF konden ze alleen een "minder' eitje terug zetten, wat dat was het enigste wat ter beschikking was. Bij de 2e poging had ik 9 eitjes maar was er geen een bevrucht en konden we 'leeg' weer naar huis. Wat een teleursteling , want er werd gezegd dat verdere pogingen bijna zeker weer op niets zouden uitlopen! Kortom ik ben te oud.
Nu heb ik een geweldige relatie met mijn dochter en zij wilde graag ei-donor voor ons zijn. Heb er lang over nagedacht en veel met haar besproken , maar nu zijn we dan beide in de molen van spuiten e.d Op het moment ben ik bezig met daaglijkse spuiten in mijn buik en wacht ik op mijn ongesteldheid en dan daarna worden het spannende tijden.
Voor jullie heel veel sterkte en enorm veel succes
happy