Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420411 Uitslag Van Zaadtest Niet Best

• Auteur

wij hebben afgelopen vrijdag de uitslag van de zaadtest gehad en dat was niet best, het was zeer slecht en voor ons is de enige mogelijkheid om een kind te krijgen   IVF.

komende vrijdag hebben we weer een afspraak en dan word ons vanalles verteld.
    het was een hele teleurstelling.
    misschien dat iemand alvast wat kan vertellen wat het precies inhoud??

gr wilma

#3194028 Quote

Hoi Wilma,

wat vervelend voor jullie zeg! Maar probeer het positief te blijven bekijken. Heel vaak lukt het ook om zo'n mooi klein wondertje op de wereld te zetten met behulp van IVF. Zelf kan ik je daar niets over vertellen. Wij zijn nu in het stadium van IUI terecht gekomen.
    Maar ik wens jullie veel sterkte en doorzettings vermogen.

Groetjes Belle

#3194029 Quote

hoi hoi

als het goed is gaan ze je vertellen hoe alles in zijn werk gaat krijg je eventueel al recepten mee voor de medicijnen en ongeveer een datum wanneer je gaat starten. ik vond dat ze veel vertelde en was erna al weer veel vergeten maar je moet een paar keer komen en dan leggen ze het zo weer uit (tenminste was bij ons zo)
    wij hebben zelf icsi gehad (zaad was en lui en te weinig) maar ik kan je vertellen op deze manier lukt het ook. bij ons was het de tweede keer raak. wat ik je wel zou aanraden blijf met elkaar praten want het kan heel zwaar zijn

ik wens je heel veel succes en strekte ermee

groetjes danielle

#3194037 Quote

Hoi Wilma,

Dat is dus nooit leuk nieuws….echt een klap in je gezicht…

Blijf je wel bedenken dat ivf een goede methode is om dan alsnog zwanger te worden! Zoals anderen ook zeggen zijn ivf behandelingen succesvoller dan je denkt!
    Het gaat vast helemaal goed komen!
    Maar voor alsnog heel veel sterkte met het een  plekje geven van de uitslag…
    Want daar heb je ook tijd voor nodig!
    Sterkte meis!
    Houd moed!

Liefs Linnepinnie

#3194043 Quote

meiden heel erg bedankt voor jullie lieve reacties.
    ik zie er allemaal best wel tegenop maar we gaan er voor!!!

het ergste lijkt me nog de hormonen spuiten. ik ben doodsbang voor naalden   brrrr
    mar je moet er wat voor over hebben.

liefs wilma

#3194047 Quote

Hoi Wilma, erg sneu allemaal, maar echt, IVF geeft echt hoop hoor. Bij ons zei de arts dat IVF 25% kans heeft van slagen en dat dat evenveel is als wanneer je op een natuurlijk manier zwanger wordt, dus echt put daar hoop uit!

Zet hem op!

Gr. Pleun

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194049 Quote

hoi hoi

ook ik was/ ben bang voor naalden. ik spuit vaak bij andere mensen maar bij je eigen is het toch wat anders. ik kreeg van het zh een apparaatje mee waar je de spuiten in kon doen en dan op je buik kon zetten en daar voelde ik bijna niks door. misschien krijg jij die ook en anders kun je er naar vragen en zeggen dat je spuiten niks vind. er zijn echt wel oplossingen voor.

groetjes danielle

#3194051 Quote

Hee wilma,
    Ik schud je de hand, hebben ook te horen gekregen dat we voor die opties moeten gaan.
    Bij ons is het denk ik nog iets anders gegaan, maar dat is natuurlijk elk verhaal.
    Jullie kunnen al snel voor gesprek, jullie zaten al in het ziekenhuis waar ivf gedaan wordt?
    Kop op hoor meis. Het is dan wel met hulp, er blijft een kans!!!!!

#3194054 Quote

we gaan nu nog naar het martiniziekenhuis in groningen. maar straks voor de ivf moeten we naar het UMCG     in groningen.

ik had al een afspraak staan voor de cyclus analyse en die gaat gewoon door alleen moet mijn man nu ook mee en onderzocht worden.

ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren.

heb al gekeken op de site van umcg . er is een wachtlijst van en half jaar!!!

pfff dat word dus geduld hebben.
    ben wel blij dat we het nu weten en niet eerst jaren zjn gaan proberen. we zijn nu nog lekker jong.   24 en 26 jaar.

liefs wilma

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen