Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420414 Uitslag

• Auteur

Nou vandaag was de dag des oordeels……
    Wordt het toch IUI, IVF of ICSI……..
    We moesten er om 11.15u zijn. We zagen echt heel veel dikke buiken in de wachtkamer zitten. En toen liep het nog een kwartier uit. Maar goed. Het was duidelijk.
    Er waren er 8.000.000, maar er waren er minder dan 1.000.000 die beter zwommen.
    We hadden het er al uitgebreid over gehad en de gyn vroeg of we er voor wilden gaan.
    Hij kon niet zeggen IVF of ICSI, omdat het andere ziekenhuis dat beslist. Maar ja wij gaan er wel echt voor!!! Ons ziekenhuis doet deze behandelingen niet, dus moeten we wat verder rijden. We gaan naar Tilburg. Op woensdag 15 november om 8.30u een intake gesprek…..wel spannend……maar het is nu wel geduld hebben. Hoef nu geen clomid te slikken, even geen hormonen, want straks zal ik er genoeg krijgen.
    Ben ook zo bang voor het spuiten, terwijl ik er dagelijks mee te maken heb….stom he…..maar ja dat zal iets zijn waar ik me overheen moet zetten. Ben al blij dat ik geen HSG heb gehad, laat de rest dan ook maar mee zitten…….
    Nu is het afwachten…..

#3194059 Quote

hee deez!!

wat spannend zeg!! wel fijn dat je er nu 100% voor kunt gaan…hopelijk werpt het zijn vruchten snel af…gezellie in tilburg hoor, want daar woon ik hihihih. tis een geod ziekenhuis hoor! en tuurlijk is het logisch dat je bang bent!!tussen het zien bij en ander en het doen bij jezelf is een heel groot verschil he!! laat je goed voorlichten en dan lukt het jou vast wel!!!
    hoe gaat het met je pa??hopelijk is hij al een beetje opgeknapt!
    wens je veel succes en hopelijk kan ik snel een positief berichtje van je horen!!
    toi toi

liefs sweety(15w zw)

#3194060 Quote

Hee lieve Sweetie!!!!!
    Wat lief dat je ook even hier komt kijken!!!
    We hebben gekozen voor Tilburg, ook omdat mijn man daar bij de gemeente werkt. Is inderdaad een leuke stad, maar weet niet zoveel over het ziekenhuis. Het is overal wel wat en je moet maar net de goede personen treffen denk ik. Maar we gaan ervoor!!!
    Met mijn pa gaat het best goed, nergens last van nu, uitslagen best goed. Het is gelukkig geen kanker, maar wel bacterie en ontsteking. Die zitten nog steeds in zijn lichaam en krijgen ze niet echt weg, maar blijft stabiel gelukkig.
    Begin je al lekker rond, maar gezond te worden!!!! Geniet ze nog lekker en ik kom nog steeds even piepen bij jullie hoor haha!!!! Groetjes!!!

#3194064 Quote

Hoi Deez,

Erg spannend nu het allemaal zo erg  dichtbij komt.
    Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat het dan maar snel raak mag zijn.
    En dat het toch maar een beetje mag meevallen.

Liefs Belle

#3194066 Quote

ik piep hier ook wel eens mee hihiihh houd jou toch een beetje in de gate hoor!!! vind het leuk ok te lezen hoe het je vergaat!
    en ja ik wordt al rond en gezond hahaahhah maar gelukkig pas 2 kilo ookal denk ik aan mijn buik te zien dat er al 5 kilo bijzit hahahaha, ik voel me tip top en heel goed!!! mij hoor je dan ook absoluut niet klagen! zo wie zo niet op dit forum natuurlijk….
    ik woon heel dichtbij het ziekenhuis hahahahha kom maar op de koffie!!

succes hoor meid wens je het allerbeste!

liefs sweety

#3194078 Quote

Hee Deez!

Fijn dat je nu eindelijk de goede duidelijkheid hebt gekregen.
    En goed van je dat je er zo een goede houding onder hebt.
    Het gaat helemaal goed komen hoor….we hebben alleen een helpend handje nodig.
    Spannende en ook gestressde tijden zullen nu aan gaan breken…maar kop op…hoofd boven water houden en blijven ademhalen!!
    Wij zijn allemaal een keertje zwanger!!
    Succes meid met alles!!
    We houden elkaar op de hoogte he?

Liefs Linnepinnie

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194085 Quote

Tuurlijk houden we elkaar op de hoogte!!!!!

Dikke knuffffff

#3194093 Quote

Hoi Deez,

Wat fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben, al hadden jullie liever wat positiefs gehoord.
    Je moet maar zo denken, bij IVF liggen de slaging kansen hoger dan bij IUI.
    En over dat prikken hoef je je geen zorgen te maken. Ik moet voor mijn werk ook vaak mensen prikken, maar dat is toch wat anders dan je zelf prikken. De 1ste keer is hardstikke eng, de keer daarna durf je al weer wat meer, en de keren daarna jas je hem er zo in, let maar op……………

Kruimel

#3194107 Quote

Hoi Deez

Fijn dat je duidelijkheid hebt gekregen. Ik hoop dat jullie snel mogen beginnen met ivf/icsi. Volgende maand hoor je meer van de gyn.
    Succes

Lydia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen