Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420419 Ga Weer Beginnen

• Auteur

Hoi Hoi,

Na 2 mnd complete rust van het IUI gebeuren, gaan we weer beginnen. We zijn er allebei weer aan toe, de stress is er helemaal uit. Ik ben gisteravond ongesteld geworden en vanavond gaat de 1ste Decapeptyl prik er weer in. Morgen ga ik de ferti.vp. maar eens bellen  om een afspraak te maken voor een uitgangsecho.
    Deze 2 mnd zijn toch wel erg snel gegaan, lekker niet met zwanger worden bezig geweest, op vak. geweest enzo. Maar nu wil ik weer ACTIE. Op naar IUI nr 4……….kom maar op met die hormonen.

Kruimel

#3194076 Quote

Hoi Kruimel!!

Jij bent er dus weer klaar voor lees ik…
    Meid heel veel sterkte, succes en geluk bij de komende poging(en)!
    Is dit de eerste keer dat je iui  met hormonen gaat beginnen?
    Ik ben in de laatste wachtweek van mijn 2e inseminatie…en het de rode duivels lijken al te komen….nog niet 100 % maar wel alle andere symptomen…dus zal ook wel op zijn naar de volgende poging. Dat is dan mijn 3e en na die krijg ik een hsg en daarna ook over op iui met hormonen.
    Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan en zal bevallen met het spuiten erbij….
    Succes meid!!

Liefs Linnepinnie

#3194079 Quote

Heej lieve Kruimel,

That's the spirit!!!! You go for it girl.
    Ik duim ontzettend voor je (en voor iedereen trouwens) dat het weer raak mag zijn en dat het goedgaat.
    Heel raar misschien en ik hoop natuurlijk dat het niet waar is (ik bedoel daarmee dat ik hoop dat niemand miskramen hoeft mee te maken) maar ik hoor nu om mij heen zoveel verhalen van mensen die na IUI voor een 1e x zwanger waren en dat het mis ging en dat een volgende zwangerschap resulteerde in een prachtig mooi gezond kindje. Ik haal daar nu maar hoop uit, hoop dat jij er ook wat aan hebt! We weten in elk geval beide dat het kan.

Een hele dikke knuffel van mij voor jou.

Liefs Scorpy

#3194084 Quote

Hee Kruimel,
    Jullie gaan er weer voor, de duimen draaien weer op volle toeren!!!!!!

#3194094 Quote

Hoi lieve meiden,

Tnx voor jullie , hopelijk gaan ze helpen. Heb de 1ste vanavond alweer gezet.

Scorpy, wat jij zegt, dat denk ik eigenlijk ook wel. Ik put daar ook hoop uit. Wetende dat er 1 poging gelukt is, maar dat dit kindje gewoon niet goed was. Hopelijk volgt er nog een zwangerschap, en deze moet gewoon goed gaan. Ik weet dat het kan, ondanks het "prutje" van mijn man.
    Hopelijk hoeven niet meer meiden ons voorbeeld te volgen, en gaat het gewoon in 1 keer goed.

Linnepinnie, mijn vorige 3 IUI's waren ook met hormonen, dus eigenlijk ben ik al op en top junky (soms voel ik me echt zo).

Kruimel

#3194099 Quote

Hoi Kruimel, goed dat je lekker even wat rust hebt genomen. Ik heb vorige week de 6e (en laatste) IUI gehad en zit nu op het wachtbankje. Ook wij hebben 2 x een maand rust genomen en dat was ook een heerlijk gevoel, lekker weer even genieten van elkaar, en even niet bezig zijn met pillen slikken, echo's, spuiten, ziekenhuisbezoekjes, etc.

Succes deze ronde!

Liefs, Pleun

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194105 Quote

Hoi Kruimel

Ik zal voor jullie duimen dat het goed gaat. Pak die spuit en maak er iets leuks van.

Liefs

Lydia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen