Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420420 Morgen Start Ivf

• Auteur

Hallo allemaal,

Nog steeds een beetje uit het veld geslagen door het verhaal van Scorpy schrijf ik dit bericht.
    Ik ben gisteravond ongi geworden (en hoe!) en morgenochtend gaan we van start met ivf beginnende met de uitgangsecho. Na 4 jaar van alles geprobeerd te hebben en hier geschreven te hebben toch bij ivf aanbeland dus. Ik voel me er raar onder. Het voelt als een eindstation en onze laatste kans. Hopenlijk brengt het dus wat we hopen!
    x ing

#3194088 Quote

Hoi Inge,

Spannend weer allemaal..
    Ik mag over ongeveer 2 weken gaan beginnen met de pil.. voor de 2e IVF poging..

Het voelt idd ook als een eindstadium, maar mij geeft het ook meer hoop..

Mij is het de eerste keer erg meegevallen..Alleen het zelf spuiten, dat was soms wat moeilijker, maar met hulp van mij man ging
    dat een stuk sneller..

Hou ons op de hoogte.. en heel veel succes!!

een Leeuwtje

#3194092 Quote

Hoi Inge,

Eindelijk is het dan zover voor jullie. Reuze spannend allemaal.
    Hopelijk valt het allemaal mee en leverd het een mooie beeb op.
    Ik ga heel hard voor je .

Kruimel

#3194097 Quote

Hoi Inge, er breekt voor jullie een spannende tijd aan, neem ook genoeg tijd voor elkaar, want jij weet als geen ander dat je elkaar niet uit het oog moet verliezen.

Heel veel succes, toi, toi, toi, en ik leef super met je mee!

Liefs, Pleun

#3194101 Quote

Hoi ik wens je heel veel sterkte en geluk de komende tijd.
    En we hopen dat het natuurlijk eindelijk gaat lukken!

Groetjes Libelle

#3194104 Quote

Hoi Inge

Ik wil jullie veel succes wensen en dat het deze keer jullie keer mag zijn. Na al die jaren in het nu (vind ik) jullie moment. Ik zal hard voor je duimen.

Lydia

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194116 Quote

We duimen heeeeeeel hard!!!!!!! Veel liefs!!!

#3194123 Quote

Hoi Inge,

Ook ik ben gestart met onze eerste IVF poging.
    Ik heb morgen mijn eerste echo na twee weken synarel snuiven en dus om in de overgang te raken. Spannend allemaal hoor!
    Ik wens je heel veel succes! Hopelijk heb je niet te veel bijwerkingen van de medicijnen.

Groetjes,

Sanne

#3194125 Quote

Hee meiden,

Wat is het weer fijn om weer op dit forum te schrijven. Alle reacties doen me zo goed weer! thx lieve meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

x ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen