Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420421 Voor Linnepinnie En Voor De Rest Die Het Wil Lezen

• Auteur

Hoi Linnepinnie,

Je vroeg in mijn post of dit mijn eerste poging met hormonen is.
    Nee hoor, ik heb de andere 3 x ook  via hormoon  injecties gedaan, waarvan de 1ste IUI gelukt was (miskraam na 7 wkn). Mede door de hormonen, zaten wij er helemaal doorheen en wilden wij even 2 mnd rust. Vooral van de Progestan bolletjes (na de IUI – voor innesteling) ging ik op z'n kop staan, van de andere hormonen (injecties) had ik vrij weinig last.
    Bij ons in het zh doen ze standaard IUI met hormonen, omdat de kansen dan gewoon veel hoger liggen.
    Ik las dat jij de laatste 3x ook met hormonen gaat  doen (hopelijk niet nodig). 1ste keer prikken bij jezelf is eng, maar daarna went het en gaat het vanzelf (nou ja, wennen…….dat doet het eigenlijk nooit). Maar misschien heb je die rompslomp helemaal niet nodig.
    Heel veel succes met de laatste wachtdagen, toi, toi, toi.

Kruimel

#3194117 Quote

Ik hoop dat het niet is doorgezet Lin……. Ben erg nieuwsgierig hoe het met je is….

#3194119 Quote

Hoi Kruimel en Deez!

Allereerst Kruimel bedankt voor je berichtje.
    Sorry…ik wist niet dat je eerder ook al met hormonen deed.
    En wat je vertelde over die bolletjes voor de innesteling, dat is ook weer nieuw voor me. Wat is de werking daarvan dan…dat de innesteling een betere kans maakt om te lukken ofzo…
    Wel goed dat jouw ziekenhuis gewoon met hormonen meteen doet vanwege de vergrote kans….
    Ik ben benieuwd wat ik allemaal moet gaan spuiten tegen die tijd…
    Want….en daar is ook  het antwoord op jouw vraag Deez…ik ben vandaag voor 100% ongesteld geworden…dus we moeten weer naar de volgende behandeling helaas….
    En na die derde behandeling komt de hsg en dan iui met hormonen of ivf ofzo…
    Ik ga er eigenlijk vanuit dat het wel zover gaat komen…
    Ik had laatst 27 miljoen goed beweeglijke die het dus nog steeds niet voor elkaar kunnen krijgen….terwijl dat toch aardig veel is dacht ik zo… maargoed…

Dus helaas weer een teleurstelling….
    maar daar hebben we jammer genoeg allemaal ervaringen mee…
    Toch weer doorgaan he!

Kruimel bedankt voor je lieve persoonlijke reactie en Deez ook bedankt!!
    Succes met de nieuwe behandeling Kruimel!
    En Deez jij natuurlijk ook succes met alles…en we mailen ook weer!

Liefs Linnepinnie

#3194121 Quote

aaaahhhhh linnie, dus toch, wat balen zeg!!!!!
    Ik schud je het handje, bij mij zijn ook de rode duivels gearriveerd………….

Veel sterkte meis!!!!

#3194144 Quote

Mijn rode duivels zijn trouwens ineens weg???? Hoe kan dat dan………..nog nooit gehad……..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen