Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420423 Tomaatje

• Auteur

Dag lief tomaatje,

Kaapstad is een geweldige stad!!!
    Robbeneiland, de Tafelberg, de Wijnroutes, de kust.. te veel om op te noemen..
    oh en vergeet Kaapde Goede hoop niet he? Erg mooi land hele lieve mensen en erg mooie natuur. je kunt ook naar de pinguins toe, dat is leuk ook voor julllie kleintje..
    en heeeeeerlijk eten..
    echt heel leuk.. probeer een beetje in de zomer te gaan want in de winter kan het toch wel erg koud worden.. ik weet niet hoe het is met een kindje erbij maar dat vergroot alleen maar het plezier denk ik..
    en 7a 8 dagen is goed te doen. wel lang vliegen   voor een relatief "korte" vakantie ongeveer 11 uur!! maar als je het doet krijg je er zeker weten geen spijt van..
    veel plezier met uitdokteren waar je heen wil en alvast veel plezier..
    ik krijg er zelf ook weer zin in.. (ik weet niet of je het wist maar ik vlieg voor mijn werk dus vandaar dat ik op vele locaties ben geweest!!)

veel succes met alles..

liefs haag

#3194192 Quote

Wooow, je hebt ons super enthousiast gemaakt!! We gaan nu zeker voor Kaapstad!! Het zal onze huwelijksreis worden.. Heb je toevallig nog een mooie accomodatie in gedachten? En kunnen we beter een 'combi' reis boeken of een losse ticket en apart de accomodatie?

Groetjes

PS ik hoop niet dat je het ongepast vindt om dit onderwerp op deze site plaatsen..

#3194195 Quote

Hoi Tomaatje,

Ik dacht: bemoei me ook even met deze discussie! Kaapstad is echt fantastisch, ik was er in februari een week. De wijngebieden (in de buurt van Stellenbosch) zijn ook erg mooi, vanuit Kaapstad kan je makkelijk een auto huren en naar de wijnstreek gaan en naar Kaap de Goede Hoop, dan kom je ook langs de pinguincolonie. Ik heb een enorm leuke hotel-tip voor je als je van een beetje 'gekke' hotels houdt. Het hotel Daddy Long Legs (http://www.daddylonglegs.co.za/#) is een designhotel waar elke kamer door een andere kunstenaar ingericht is. De kamer waar wij zaten was bijvoorbeeld de 'Emergency Room', helemaal rood met dokterspakjes   en een deel ging naar het rode kruis. Maar er is bijvoorbeeld ook een kamer waar overal karaoke-sets met microfoons hangen, zelfs in de douche.
    De kamers zijn niet zo duur, en ik wilde je deze tip dus niet onthouden.
    Veel plezier!

Groeten, Saartje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen