Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420424 1e Echo Gehad En Cyste

• Auteur

Nou we zijn officieel begonnen hoor. De uitgangsecho is achter de rug en de eerste spuit is gezet. Ik was nog wel even aan het prutsen met die puregonpen en heb per ongeluk een beetje inhoudt versplild maar gelukkig heb ik genoeg in huis.
    Op de echo was wel een cyste te zien. Hij kan uit zichzelf weggaan (hoeft niet) en kan niet echt kwaad dus we mogen verder met de ivf behandeling.

Aankomende dinsdag hebben we weer een echo om te kijken of ik goed aan het broeden ben.

x ing

#3194128 Quote

Hoi Inge,

Reuze spannend allemaal. Je bent nu echt begonnen.

Ik wens je heel veel succes.

Groetjes Belle

#3194134 Quote

Hoi Inge,

Nou ik had dus vandaag mijn eerste echo en die was ook goed, dus ook ik heb mijn eerste injectie gezet. Volgende week voor de tweede echo. Nu begint het toch een beetje spannend te worden…

Ik wens jou ook heel veel succes en veel geluk!!!!
    We moeten elkaar maar een beetje op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Groetjes,

Sanne

#3194140 Quote

Jee, spannend allemaal zeg!!!!! Dat die cyste snel weggaat!!!!!
    Maak je je daar zorgen om of valt het mee?

#3194149 Quote

Haaaai,

Neeuuuh ik maak me geen zorgen om die cyste. Het kon geen kwaad zeiden ze dus daar gaan we maar vanuit.

Sanne, wat een toeval dat we echt precies gelijk opgaan!! Ik hoop dat we straks allebei goed nieuws hebben alleen kan ik me niet voorstellen dat ik straks zwanger ben. Gek maar waar.
    x ing

#3194157 Quote

Hee Inge,

Spannende tijd! Veel geluk, en dat het maar gauw raak mag zijn ; )
    Maan

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194168 Quote

Hoi Inge!!

Spannend allemaal joh!!!
    Gelukkig was de cyste niet om je zorgen om te maken….als je dat ook nog eens had gehad…
    Ik wens je alle geluk van de wereld toe!!!
    Dat je maar de grootste verrassing van je leven mag krijgen en snel zwanger bent!!

En dat geldt ook voor jou Sanne, ontzettend veel geluk gewenst!

Liefs Linnepinnie

#3194173 Quote

hoi inge,

wat een spannende tijd.
    ik hoop dat je snel met positief nieuws op de site mag komen!!

suxes.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen