Hoi Belle,
Nou wat een raar verhaal zeg dat ze jou vertellen. Ik ben zelf ook verzekerd bij NN (wel in collectief via mijn werk) en heb ook een aanvullende verzekering en voor ons wordt IUI volledig vergoed en mocht het nodig zijn dan IVF ook volledig (1 uit aanvullend en 2 en 3 uit basis of net andersom). Heb je zelf je polis ook, in de polisvoorwaarden die ik heb daar staat het heel duidelijk in uitgelegd, wat wel en niet voor vergoeding in aanmerking komt.
Als je je polisvoorwaarden nu niet hebt, wellicht een idee om ze op te vragen en het zelf even rustig en goed door te lezen. Bij de telefoon daar zitten ook maar mensen en met name in het web van IUI/IVF kan ik me voorstellen dat ze de grensen niet helder op hun netvlies hebben (zou niet moeten overigens hoor!!).
Kan me voorstellen dat je nu even flink van de kaart bent door je telefoontje. Alsof het allemaal al niet erg genoeg is hoeveel moeite je voor een kindje moet doen, krijg je ook dit er nog bij.
Oh wat me ook nog te binnen schiet, kan het zo zijn dat je een eigen bijdrage voor hormonen hebt, ik weet zo niet 1,2,3 meer of jij IUI met hormonen zou doen/doet.
Nou meid succes en als je nog meer vragen hebt laat het gerust weten he!!
Kop op.
LIefs Scorpy