Hallo,
Afgelopen maandag hebben wij de voorlichtingsavond gehad. Was opzich wel spannend. Ik vond dat er veel mensen waren, dat had ik niet verwacht. Een heleboel nieuws gekregen en ook direct een datum voor het begin van heel het rattenplan, hahahaha.
19 oktober worden wij verwacht voor de intake. Ik ben heel benieuwd wat mij te wachten staat. Heb een cd-rom meegekregen met allemaal informatie, was wel heel veel maar wel fijn om te hebben. Ook heb ik een gesprek op mijn werk gehad en vanaf aanstaande maandag werk ik niet meer onregelmatig. Alleen maar dagdiensten en elk weekend vrij. Wat zei cruijf ook nog maar: ELK NADEEL HEEFT ZIJN VOORDEEL!!!
Dus als het goed is krijg ik nu iets meer regelmaat. Wij hadden een goed gesprek gehad met mijn baas en die stond er goed voor open. Heb gewoon heel eerlijk gezegd dat ik nu even voor mij en mijn man wil kiezen en niet voor mijn werk.
Dus nu nog twee weken wachten en dan vol goeie moed naar het ziekenhuis. En dan maar hopen dat de follikels nog even willen groeien met alle hormonen erbij!!!
Ben nu een paar dagen bij mij vader, die woont 4 uur bij mij vandaan, en even ontspannen. Net lekker naar de sauna geweest en straks lekker uiteten.
Meiden een fijn weekend en jullie horen snel van mij….
lfs Roelien