hoi meiden,
ben even een paar dagen niet aanwezig geweest van daar mijn late reactie.
hoi vlinderjana en wilma23, wij hebben nu alleen nog maar het zaadonderzoek van mijn man gehad en ik heb bloed moeten prikken 3 weken geleden, op de 4e dag van mijn cyclus. En ik heb gister weer bloed moeten prikken, op de 25e dag.
Alle uitslagen tot dusverre krijgen we dan 9 nov pas. De arts ging in tussen tijd nog op vakantie.
Wat dat betreft verbaas ik mij er ook over dat het bij wilma23 allemaal al in zo'n sneltreinvaart zit, hartstikke mooi voor jullie hoor. Ik had het zelf ook wel wat sneller willen weten. Maar ja, daar moeten we ons maar bij neer leggen en nog 4 weken rustig afwachten.
Het afwachten gaat me op zich wel goed af hoor, zolang je het maar druk hebt en je hebt wat te doen, als dat niet het geval is dan ga ik vaak teveel nadenken en dat moet dus juist niet!!
Heb telkens nog wel een beetje hoop dat ik voor 9 nov misschien wel spontaan zwanger zou zijn, het zal wel niet maar het zou wel mooi zijn. Heb aankomend weekend m'n nod dus we zullen wel zien.
Succes morgen in het ziekenhuis wilma, en Vlinderjana, ikweet niet hoever jij bent?? dus ik weet niet of ik je succes kan wensen maar dat doe ik dan toch maar. Succes!!!
Groetjes Sandra