Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420431 Wilma23

• Auteur

hoi wilma

en?? hoe is het gegaan vandaag?

het duurt inderdaad erg lang dat wij die uitslag krijgen, daar baal ik ook wel een beetje van.
    maar ze willen in een persoonlijk gesprek alles toelichten en dan nemen ze de uitslagen van mijn bloedonderzoek daar ook in mee.
    dus nog maar even geduld hebben he?
    ik vroeg me trouwens wel af of ze zomaar uitgaan van 1 onderzoek of dat ze het zaad nog eens gaan onderzoeken.
    Toen ik namelijk vorige week dat potje moest komen brengen en ik gaf hem aan haar viel mij op dat het sperma er anders uitzag, ik weet niet of dit normaal is??? het zag er nu wat geliger uit en dunner (normaal is het wat klonteriger) Sorry, Sorry voor mijn taalgebruik. Ik wet niet of dit verder uitmaakt voor het onderzoek, ik heb het verder niet tegen haar gezegd.

Ik ben benieuwd wat ze vandaag gezegd hebben,

groetjes sandra

#3194180 Quote

hai moon

nou echt veel wijzer zijn we niet geworden. we weten dathij minder dan een miljoen zaadcellen heeft en we in aanmerking komen voor icsi
    ze doen geen extra test omdat ze daar niet veel meer van verwacht. en als je met ivf begint word het ook weer getest.
    verder is mijn man lichmelijk onderzocht en dat was ok en hij heeft en bloed test gedaan.
    ik heb een uitstrijkje gehad voor chlamidia. en een inwendige echo voor cyclustest. maar daar kon ze nog niks van zien en moet dus dinsdag weer.
    die eende bek voor dat uistrijkje was erg vervelend en gevoelig . die echo niet vloed alleen niet prettig omdat ik me niet kon ontspannen.

ik houd je verder op de hoogte.  

liefs wilma

#3194186 Quote

dus jouw man is lichamelijk onderzocht? voor of na de uitslag van het zaadonderzoek?

Ik had mijn man al gewaarschuwd dat hij misschien ook wel een lichamelijk onderzoek zou krijgen maar dat vond hij  onzin en hij wou  het ook niet.
    Ze hebben er in het ziekenhuis ook verder niet over gehad maar misschien bij onze volgende afspraak….
    Wat hebben ze precies gedaan bij jouw man? dan kan ik  die van mij  vast een beetje voorbereiden…

groetjes sandra

#3194187 Quote

hoi sandra,

het onderwerp is dan wel niet voor mij bestemd,
    maar ik reageer toch even.

sperma  kan er naar verloop idd. anders uit zien.
    het wordt dunner. dus maak je daar niet druk om.
    w.b het onderzoek van je man.
    je man wordt gewoonlijk alleen verder onderzocht,
    als zijn zaad niet "goed"genoeg is.
    is de uitslag positief,
    dan gaan ze zich verder focussen op jou.

hoe ver zit je nu in je onderzoeken??

groetjes & suxes.

#3194194 Quote

he sandra

mijn man is inderdaad onderzocht omdat zijn zaad niet goed is en er als kind een balletje niet was ingedaald en later op 9 jarige leeftijd is vastgezet.
    hij moest op zijn hand blazen en toen voelde de gyn zijn onderbuik om te kijken of er een liesbreuk is. dat was niet het geval.
    verder nam ze zijn ballen in de hand  om   de grote te bekijken en of er afwijkingen zijn.
    bij hem was de niet ingedaalde bal dus echt veel kleiner.
    verder moest hij bloed laten prikken om te kijken of er ontstekingen zijn o.i.d
    dat waren 2 buisjes.

brr morgen mag ik weer voor een echo heen.
    ben benieuwd of er wat te zien is.

liefs wilma

#3194197 Quote

hoihoi,
    Wat doen ze het in alle ziekenhuizen toch anders he.
    Mijn man heeft een paar keer een potje ingeleverd, maar gelukkig voor hem heeft hij geen lichamelijk onderzoek gehad of bloedtest. Ben benieuwd of ze dat dan in Tilburg gaan doen…..

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194236 Quote

he moon

vanmorgen heb ik weer een echo gehad en het zag er mooi uit.
    als het goed is heb ik vandaag de eisprong.

vrijdag moet ik weer heen voor echo om te kijken of ie ook daadwerkelijk gesprongen is.
    een nadeel. ik moet weer naar een andere arts.
    die ik vanmorgen had was erg leuk. met een co assistente erbij.
    we hebben wel gelachen. er was een ontspannen sfeer.

dinsdag moet ik bloed prikken voor progesteron gehalte meten in bloed en een week daarna hebben we een gesprek over alle uitslagen en hoe we verder gaan.

hoe is het met jou?? kun je het wachten een beetje volhouden??

liefs wilma

#3194277 Quote

hoi meiden,

ben even een paar dagen niet aanwezig geweest van daar mijn late reactie.

hoi vlinderjana en wilma23, wij hebben nu alleen nog maar het zaadonderzoek van mijn man gehad en ik heb bloed moeten prikken 3 weken geleden, op de 4e dag van mijn cyclus. En ik heb gister weer bloed moeten prikken, op de 25e dag.
    Alle uitslagen tot dusverre krijgen we dan 9 nov pas. De arts ging in tussen tijd nog op vakantie.
    Wat dat betreft verbaas ik mij er ook over dat het bij wilma23 allemaal al in zo'n sneltreinvaart zit, hartstikke mooi voor jullie hoor. Ik had het zelf ook wel wat sneller willen weten. Maar ja, daar moeten we ons maar bij neer leggen en nog 4 weken rustig afwachten.
    Het afwachten gaat me op zich wel goed af hoor, zolang je het maar druk hebt en je hebt wat te doen, als dat niet het geval is dan ga ik vaak teveel nadenken en dat moet dus juist niet!!
    Heb telkens nog wel een beetje hoop dat ik voor 9 nov misschien wel spontaan zwanger zou zijn, het zal wel niet maar het zou wel mooi zijn. Heb aankomend weekend m'n nod dus we zullen wel zien.

Succes morgen in het ziekenhuis wilma, en Vlinderjana, ikweet niet hoever jij bent?? dus ik weet niet of ik je succes kan wensen maar dat doe ik dan toch maar. Succes!!!

Groetjes   Sandra

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen