Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420432 Pijn In Onderbuik

• Auteur

weet iemand dit misschien?
    Ik heb sinds 2 dagen pijn in de onderbuik, net boven de schaamstreek en net onder de buik.
    ook tijdens het vrijen is het pijnlijk.
    Ik durf niet te vermoeden dat ik zwanger ben, denk eigenlijk ook niet dat ik dat ben.
    Zit nu op de 21ste dag van mijn cyclus.
    Ik hoop dat iemand me helpen kan.

groetjes sandra

#3194161 Quote

Hoi,

Toen ik zwanger bleek (miskraam maar toch..) had ik ook krampen in mijn onderbuik net als iedere maand. Net ongesteld worden dus alleen wordt je het dan niet…. Kan dus alle kanten op als je het mij vraagt!
    GOODLUCK!
    lfs ing

#3194163 Quote

Hallo,

ik moet niet nu maandag maar die week daarop ongi worden.
    Ik heb ook sinds 2 a 3 dagen last van mijn onderbuik.
    Het is een soort drukkend gevoel, en als ik er op druk dan voel ik het ook.
    Het voelt soms als een soort blaasontsteking (drukkend) maar heb geen pijn bij het plassen. Ervaar jij dit ook zo?
    Verder heb ik geen kwaaltjes zover ik weet.
    Ik hoop zo dat ik zwanger ben, maar moet dus nog een week wachten tot ik kan testen.
    Ik weet ook niet of ik regelmatig ongi ben omdat ik  pas gestopt ben met de pil.

Gr. Niek

#3194165 Quote

Nou Sandra.. ik weet niet of het op zwnagerschap duidt… maar ik hoop het natuurlijk wel! Je weet maar nooit!
    Gewoon even in de gaten houden zou ik zeggen….
    Ik duim wel voor je!
    Zomaar onverwachts zwanger komt ook nog wel eens voor…dus…

Liefs Linnepinnie

#3194174 Quote

hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties, ik hoop het nattuurlijk ook heel erg dat ik toch nog spontaan zwanger wordt.
    Vooral omdat we nu in het ziekenhuis lopen.
    Het is inderdaad zoals jij het zegt Niek!
    Ik kon het zelf een beetje moeilijk omschrijven, heb ook nog nooit blaasontsteking gehad. Maar het gevoel is inderdaad drukkend, en geen pijn bij het plassen.
    Ik kon het ook verder niet terug vinden op het net of het een verschijnsel is die bij zwanger zijn hoort. Nou ja, afwachten dus maar. Als het goed is tot volgende week zondag. Heb de afgelopen 3 maanden een vrij regelmatige cyclus, dus ik ga ervan uit dat zondag mijn nod is.

Groetjes Sandra

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen