Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420434 Emo Aankoop Gedaan

• Auteur

Alsof ik de afgelopen weken en maanden nog niet genoeg gewinkeld had…..(echt buitensporig veel!!) ben ik even het centrum ingegaan omdat ik even naar Vero Moda wilde voor een leren jasje. Ik had er namelijk 1 besteld bij H&M online maar ik wilde even vergelijken. Bij Vero Moda was het jasje uitverkocht dus hou ik die van H&M. Ok besluit genomen en naar huis zou je denken…. Maarja dan begint het he…de echte shopaholics onder ons kennen HET gevoel. Het gevoel dat je IETS MOET KOPEN! En als je dat dan niet doet dan kom je thuis en ben je vervolgens het hele weekend niet te genieten want tja je hebt niks kunnen vinden….. We gaan dan wel even volledig voorbij aan het feit dat de kledingkast uitpuilt en er dus zat in inhangt en manlief nog slechts 50 cm kledingruimte over heeft MAAR TOCH…..je MOET IETS KOPEN!

DUS…ik toch nog even die ene leuke winkel in… en jaaaaaaaaaaa hooooooooor!! Een enorm leuk rokje! (legergroen en gewoon GEMAAKT voor bij mijn nieuwe bruine laarzen) Zo leuk zelfs dat een ander meisje hem kocht omdat ze hem bij mij zo leuk vond staan. Tja…dan moet ie wel zo leuk zijn dat ik hem ook MOET KOPEN natuurlijk toch??!! Ook heel verstandig en handig hoor om een rokje te kopen als je met ivf bezig bent en zomaar zwanger kan zijn en dus op korte termijn misschien wel geen flikker meer hebt aan het rokje wat ook gewoon 70 euri's moest kosten maarjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa op het moment dat het schuldgevoel zijn kop op steekt dan hebben we altijd een goed excuus achter de hand. HORMONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEN ZOOO ZIELIG EN HEB HET ZWAAR ENZOOOO DUS IK HEB DIT VERDIEND DUS WAAG HET NIET OM COMMENTAAR TE HEBBEN!!! En ach die lieverd van mij is blij als ik blij ben en ik werd blij van dit rokje dus dan is het toch goed??????

#3194164 Quote

Wat een enorm lang en leuk bericht zet jij hier op het forum!!
    Ik moest wel lachen toen ik het las….
    Maar meid je hebt grooooot gelijk….wij vrouwen met de moeilijke zwanger worden perikelen…hebben gewoon zo nu en dan een flinke oppepper nodig!!!
    Die meestal te vinden zijn in de shoppingcentra's!!!
    Ik zou zeggen: Geniet volop van dat mooie rokje met die bruine laarzen…en iets leuks er boven…want voor je het weet loop je met een wonderlijk dikke buik rond!
    Krijg je te dikke enkels voor de laarzen en zijn de shirtjes te klein voor onze flink groeiende borsten!!! Haha!!

Liefs Linnepinnie

#3194169 Quote

Hoi Inge,

ook ik moest lachen en het is ook zo herkenbaar. Toen ik besefte dat het bij mij ook lang ging duren heb ik vorig jaar  heel dure kleren gekocht. Zoveel gaf ik normaal niet voor kleren uit.  En het is ook gewoon wel eens leuk om zomaar iets te kopen.

Geniet van je aankoop (en als je het vaak draagt is het toch niet zo duur?)

fijn weekend  

groetjes Belle.

#3194172 Quote

hoi inge,

haha… wat een leuk verhaal.
    ik wordt er helemaal vrolijk van.
    en idd. zo herkenbaar.
    als je wat wilt kopen, dan MOET het ook gebeuren.
    mooi hoor.
    en je hebt er goed aan gedaan.
    daar voelen, wij vrouwen, ons vaak een beetje beter door.
    en wat je terecht zegt,
    jij blij, je mannetje ook tevreden.

groetjes, jana.

#3194175 Quote

Haha, moest ook erg lachen!!! Erg herkenbaar.
    Toen ik de titel las, dacht ik; wat zou nou weer een emo zijn?
    Nou ik snap haha!!!! Maar gewoon lekker doen hoor!!! Wie weet krijg jij straks zo'n mooi buikje dat je dat rokje nog heel lang aan kan!!! En anders pech!! Dan heb je er toch nog even plezier van gehad. Lekker he dat gevoel van kopen!!!!! Lijkt op het eten van een doos vol lekkere chocolaatjes, maar dan lekkerder haha.

#3194182 Quote

Eeeeeeh die chocolaatjes gaan er ook nog achteraan. EN/EN situatie dus eigenlijk….. Ik moet het natuurlijk niet al te erg overdrijven want dan pas ik met mijn snickersbuik niet meer in mijn nieuwe rok!
    x ing

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194190 Quote

Ik heb me rot gelachen hier. Ik wou dat ik van die buien had, alhoewel, ik ben zaterdag thuis gekomen met een zwart truitje met een iets te diepe v-hals. Mijn man heeft de hele zondag zitten kwijlen………..
    mmmmm, zal ik dan toch een emo bui hebben gehad. Ach maakt niet uit

Lydia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen