Alsof ik de afgelopen weken en maanden nog niet genoeg gewinkeld had…..(echt buitensporig veel!!) ben ik even het centrum ingegaan omdat ik even naar Vero Moda wilde voor een leren jasje. Ik had er namelijk 1 besteld bij H&M online maar ik wilde even vergelijken. Bij Vero Moda was het jasje uitverkocht dus hou ik die van H&M. Ok besluit genomen en naar huis zou je denken…. Maarja dan begint het he…de echte shopaholics onder ons kennen HET gevoel. Het gevoel dat je IETS MOET KOPEN! En als je dat dan niet doet dan kom je thuis en ben je vervolgens het hele weekend niet te genieten want tja je hebt niks kunnen vinden….. We gaan dan wel even volledig voorbij aan het feit dat de kledingkast uitpuilt en er dus zat in inhangt en manlief nog slechts 50 cm kledingruimte over heeft MAAR TOCH…..je MOET IETS KOPEN!
DUS…ik toch nog even die ene leuke winkel in… en jaaaaaaaaaaa hooooooooor!! Een enorm leuk rokje! (legergroen en gewoon GEMAAKT voor bij mijn nieuwe bruine laarzen) Zo leuk zelfs dat een ander meisje hem kocht omdat ze hem bij mij zo leuk vond staan. Tja…dan moet ie wel zo leuk zijn dat ik hem ook MOET KOPEN natuurlijk toch??!! Ook heel verstandig en handig hoor om een rokje te kopen als je met ivf bezig bent en zomaar zwanger kan zijn en dus op korte termijn misschien wel geen flikker meer hebt aan het rokje wat ook gewoon 70 euri's moest kosten maarjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa op het moment dat het schuldgevoel zijn kop op steekt dan hebben we altijd een goed excuus achter de hand. HORMONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEN ZOOO ZIELIG EN HEB HET ZWAAR ENZOOOO DUS IK HEB DIT VERDIEND DUS WAAG HET NIET OM COMMENTAAR TE HEBBEN!!! En ach die lieverd van mij is blij als ik blij ben en ik werd blij van dit rokje dus dan is het toch goed??????