Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420435 Zo Maar Even Wat

• Auteur

Hallo allemaal,

ik heb even niets te doen (ben al weer over de verzekerings stress heen we vermoeden dat het meisje IUI verward heeft met ICSI ).
    Dus ik zat lekker te surfen op internet en dacht ik ga eens bij andere forum kijken. En het viel mij op dat ik dit forum zo lekker overzichtelijk vind en ik het fijn vind dat je hier gewoon je "eigen"onderwerp hebt. Ik zag op andere forum alles door elkaar (zwanger proberen, langer duurt, zwanger zijn, baby's).
    Ik keek zomaar even rond ben niet van plan om ook op een ander forum te schrijven maar dacht ik schrijf er even wat over.

Compliment voor de site.

groetjes Belle

#3194176 Quote

Nou Belle, gelukkig is die stress dan even voorbij!
    Wat zo'n meisje dan allemaal teweeg kan brengen zeg!!
    Ik vind dit forum ook best overzichtelijk, maar vind het bovendien ook wel gezellig.
    Je kunt je verhaal kwijt en je krijgt steun, op een aantal fora's zijn er stokers en onrustzaaiers en tonen absoluut geen respect. Hier zeggen ze je de waarheid, maar zeggen ze het op een goede manier.
    Ik blijf daarom alleen hier hangen. Ik zou er meer niet eens bij kunnen houden haha.
    Groetjes!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen