Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420438 Te Laat

• Auteur

Eerst dacht ik dat de rode duivels afgelopen donderdag door zouden zetten, maar ze waren ineens weer weg. Zat aan de clomid en de laatste keer waren ze ook weer precies op tijd. Nou ben ik het pas vandaag……….had toch stiekem een beetje hoop, maar ik voelde helemaal niks……stom he……ik dacht lekker die afspraken af te zeggen….helaas……toch een dompertje, maar ja, we wachten maar af tot 15 november….

#3194201 Quote

Hai Deez,

balen hoor dat ze er weer zijn. Erg vervelend. En elke maand maar weer hopen dat de ongi niet komt.Pfff. Maar met goede moed weer verder!!! Het moet toch een keer lukken, nietwaar?
    Heel veel sterkte( ik heb er even een plaatje bij gedaan om te laten weten dat ik met je meeleef en je wat op te beuren.)

Liefs Belle

#3194203 Quote

Hee Deezje!!

Dus het is toch weer terug gekomen!! He balen nou!
    We hebben altijd dat kleine sprankje hoop he dat op die manier weer verloren gaat…..
    Klote joh!

Maar we gaan gewoon door toch?
    Dikke kus Linnepinnie

#3194215 Quote

Dag Deez en andere meiden die me nog kennen!!!

Hé wat rot dat het niet gelukt is deze maand!!!

Hoe gaat het er verders met je kunnen jullie er nog goed mee omgaan, nu het allemaal langer gaat duren??? Zal ook best moeilijk zijn allemaal, zeker als de wens heel groot is!!!! Dat lijkt me echt niet leuk!!

Maar vindt dat bijna iedereen hier best positief is das ook al heel wat!!! Das ook heel knap vindt ik!!!

Nou meiden hoop zo op een wondertje voor jullie allemaal!!!

Ene hé lees hier ook wel mee hoor ook al hoor ik hier niet thuis!!!!

Heel veel succes meiden, denk aan jullie!!!!

Liefs sandy

#3194218 Quote

Hoi Deez,

Die rot   weten een vrouw altijd te pesten op de 1 of andere manier. Komen we wat later?, komen we eerder?, komen we in delen?, het is altijd wat met die rot .
    Vanaf je NOD groeit je hoop iedere dag weer een beetje, zal het dan toch…….., voel ik wat………...
    Jammer voor je Deez, op naar de volgende ronde maar weer. Hopelijk de laatste.

Kruimel

#3194235 Quote

Hoi lieve meiden,
    Bedankt voor de lieve berichtjes!!! Leuk dat jij ook  reageert Sandy!!!
    Door de clomid was ik precies op tijd de andere keren en nou ineens niet. Van tevoren was ik altijd onregelmatig, maar had het nu niet verwacht…….dan komt toch die hoop weer om de hoek kijken……..maar ja, zolang we hoop hebben is het goed he!!!!
    Dat wachten tot 15 november valt niet mee……..voor onze omgeving gaat het snel, maar als ik eraan denk…..poeh……
    xxx

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194239 Quote

He jakkes. Rotgevoel he als je lijf je in de maling neemt.
    Ik hoop dat de volgende ronde je meer geluk brengt!
    gr.ing

#3194246 Quote

hee Deez,

Wat jammer joh…hopelijk gewoon de volgende maand he..ik zal kaarsje branden voor je…Mijn vriendin heeft IUI gehad en alle keren mislukt..nu ging ze eind oktober voor de eerste keer voor IVF en wat bleek?? ze is "natuurlijk'' zwanger 8 weken!!!! Dat na 4 jaar!!!
    hadden ze nooit meer aangedacht, maar toch gebeurt…hopelijk gebeurt dat bij jullie ook, gun het je zo!! hoe gaat het verder? en thuis??

veel succes met wachten tot november…

liefs sweety

#3194265 Quote

Hee Sweety!!!!
    Leuk dat je hier ook even komt kijken!!!
    Alles verder zijn gangetje hier hoor, zit op het wachtbankje met de kachel aan, zak chips erbij haha.
    Ben je al flink aan het shoppen? Geweldig lijkt me dat!!!! Ik lees het nog wel!!!
    Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen