hoi allemaal,
ik weet niet of ik mijn verhaal er al op heb gezet maar doe het nu even.
ik ben "moekje"en ben 22 jaar getrouwd en nu 3 jaar bezig om zwanger te worden.
ben 3 jaar terug dus gestopt met de pil en werd vervolgens 9 maanden niet ongesteld,
doorverwezen naar de gyn. in het ziekenhuis.
daar kwamen we er achter dat ik pcos heb.
ben toen begonnen met clomid 50 en die sloeg aan tot aan een eisprong maar een bevruchting volgde helaas niet daarna heb ik nog heel veel pogingen met clomid gedaan 50, 100, 150 en oplopend van 50 (dag 1) tot 250 ( dag 5).
maar helaas een eitje groeide er niet.
toen ben ik eindelijk vorig jaar oktober geopereerd via kijk operatie.
daarbij hebben ze een verkleving aan mijn linker eileider weggehaalt en wat eitjes aan de eierstokken weggebrand.
de gyn. hoopte dat er nu wel een cyclus zou komen .
helaas niet dus geen ei .
weer opnieuw de clomid maar ook dat sloeg weer niet aan .
toen ben ik begin dit jaar eindelijk begonnen met spuiten van puregon.
yes eindelijk een eitje wat goed groeide helemaal blij.
in het weekeind gekomen voor een meeting en hij bleef goed groeien.was al ruim 17mm moest de volgende dag terug komen om te kijken of ik dan de pregyn. kon gaan spuiten.
helaas de volgende dag kwam ik terug was die al weg uit z'n eigen gesprongen.
goed zul je denken helaas was die veel te zwak zonder de pregnyl dus was het geen goede eisprong.
maand erop reageerde ik niet meer op de puregon.
toen heeft de gyn. besloten te stoppen met behandelen omdat ik overgewicht heb en eerst maar moest afvallen.
ben 8 kilo afgevallen en overgegaan naar een ander ziekenhuis daar vorige maand begonnen met spuiten en ja hoor een eitje heb zelfs optijd mijn pregyn spuit gehad 
maar helaas afgelopen zaterdag kwamen de rode duiveltjes.
dus niet zwanger.
vandaag weer opnieuw begonnen met spuiten voor een volgende poging en donderdag een evaluatie gesprek om te kijken hoe verder.
dan krijg ik ook de uitslagen van het bloed. en zal ik horen of het dus wel een goede eisprong is geweest nu met pregnyl of niet.
ben erg benieuwd.
en hoop dat we snel verder komen.
het is een heel lang verhaal geworden (sorry) maar hoop dat er meiden zijn die mij een beetje verder kunnen helpen en misschien het een en ander herkennen.
ik wens iedereen heel veel succes met alles
en hoop jullie nog vaak te spreken.
groetjes xx moekje