Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420442 Ook Voor Ons Wordt Ivf De Kei Harde Werkelijkheid

• Auteur

Hoi meiden, niet gehoopt, wel rekening mee gehouden en nu is het echt, ben vanmorgen een rode druppel verloren en dat is dan wel een paar dagen te vroeg, maar ik ken mijn lichaam goed genoeg om te realiseren dat IUI poging nummer 6 is mislukt.

Ben een beetje uit mijn doen, een beetje van de kaart, zit nu op mijn werk, misschien maar goed ook, want dat geeft toch weer de nodige afleiding.

We hadden bij de laatste IUI al een voorlopige afspraak gemaakt voor een intake voor IVF en die gaat nu dus door. 27 oktober as. worden we geinformeerd en moeten we bloed laten prikken, de week daarna gaan we 10 dagen naar Mexico, hoe hebben we het zo kunnen plannen, en daarna gaat het beginnen.

Liefs, Pleun

#3194216 Quote

Hoi lieve Pleun,

Ach meid, dus voor jou is het ook zover. En dan verschijnen ze ook nog een keer op je werk, dan moet je je helemaal zo in houden, je wil graag een potje janken maar je wil je groot houden voor je collega's.
    Gelukkig hebben jullie een super mooie vakantie voor de boeg. In Mexico gaan jullie eerst lekker genieten, vooral van elkaar. En jullie  komen vast  weer met nieuwe energie en moed terug. Mexico is echt een schitterd land. Wij zijn er op huwelijksreis geweest, was echt super.
    IVF is vast voor jullie bestemd. En je moet maar denken dat je met IVF zoveel meer kans hebt om zwanger te worden.

Sterkte meisie en probeer te GENIETEN van je vakantie.

Deze is voor jou

Kruimel

#3194223 Quote

Hai Pleun,

Balen zeg! Je kent je eigen lichaam het best en dan weet je dus nu al hoe laat het is.
    Maar straks lekker op vakantie, even alles van je af en positieve energie opbouwen. Dan met volle kracht en moed en hoop er tegenaan!

Wens je komende paar dagen heel veel sterkte (met alle bijbehorende emoties).

Liefs Belle

#3194226 Quote

Hoi Pleun…

Dat is weer balen joh! Toch weer een teleurstelling dan he?
    Laat je tranen maar weer even lekker de loop hoor…
    Soms lijkt het alsof we praten met zijn allen erover alsof het niets is…maar we weten allemaal wel beter.
    Laatste iui alweer geweest dus…
    Hou maar goed voor ogen dat je met ivf een betere kans maakt…
    Dat is waar je je nu aan vast moet gaan houden…
    En iedere keer weer moeten wij ons wel ergens aan vast houden…want hoop moet je altijd houden.
    Fijn dat jullie de intake al eind van de maand hebben en ook goed uitgekient dat jullie eerst even lekker naar Mexico gaan.
    Ga daar samen goed fijn en heerlijk uitrusten en tot jullie zelf komen en maak jullie samen weer sterk voor de volgende stap.
    Ga ervan genieten!
    Daarna gaat het vanzelf eens goed komen.

Sterkte nog meid!

Liefs Linnepinnie

#3194234 Quote

Oooohhh Pleun, mijn duimen heeft niet geholpen helaas!!!
    6e  keer mislukt……..weet gewoon even niet wat ik moet schrijven…….
    Eerst nog lekker op vakantie, lekker tijd voor elkaar en dan op naar de volgende nieuwe stap!!!!!!!! Maar ik blijf duimen hoor!!!!!!

#3194237 Quote

he pleun

dat moet een flinke teleurstelling zijn.   ik weet een beetje hoe je je voelt.
    wij hebben nl 2 week geleden te horen gekregen dat het zaad van mijn man zo slecht is dat we alleen nog icsi kunnen proberen.
    t is wel anders want wij hebben geen iui   gehad . das natuurlijk ook slopend.
    die vakantie hebben jullie dik verdiend. geniet er van.   en doe energie op . dat zul je nodig hebben de komende periode.

veel sterkte bij het verwerken van deze teleurstelling

liefs wilma

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194238 Quote

Hoi,

Balen zeg dat het erop lijkt dat iui nr. 6 nu ook niet is gelukt. Ik kan me voorstellen dat het een naar idee is dat het nu echt ivf wordt. Wij zijn net begonnen met de 1e poging.

Heerlijk hoor Mexico. Probeer je daar lekker op te richten. Wij hebben er 2 jaar geleden rondgereisd en het is een indrukwekkend land!

gr.Ing

#3194403 Quote

Heej Pleun,

Hoe is het nu met je? Alles goed? Jeetje wat gaat alles snel zeg. IUI 6 achter de rug en helaas geen goed einde………had het zo graag anders voor jullie gezien.
    Hoop dat jullie enorm gaan genieten van de vakantie!!!!!!!!! en ik ga zeker duimen dat IVFwel een mooi resultaat gaat geven!!!!

Veel liefs
    Sjan

#3194627 Quote

hallo pleun heb jij ook een weblog zou je dan jou adres bij mij op de weblog willen schrijven dan kan ik ook even bij jou komen kijken nou ik zie het wel
    http://kinderwensvanjens.web-log.nl/kinderwens/

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen