Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420445 Help Ze Groeien Niet

• Auteur

Hoi meiden,

Vanochtend had ik de eerste follikelmeting.

Na een kwartier gewacht te hebben (wachtkamer zat vol) was ik aan de beurt voor een onderonsje met de genotsknots! Ik half naakt op die tafel geklommen, manlief ernaast zoals het hoort…..zij dat ding erin….NIKS! Nou ja niks….er waren wel eitjes te zien aan de eierstok maar nog veeeeeeeeeeeeeeeel te klein! Ze waren te klein om geteld te worden. Ik reageer dus lang niet goed genoeg op deze hoeveelheid hormonen. SHITTT! Nu gaan ze de dosis verhogen. Ik moet het dubbele gaan spuiten van wat ik de afgelopen 5 dagen heb gespoten. Nu maar duimen dat dit goed gaat!
    x ing

#3194245 Quote

hoi hoi

ik heb dat ook gehad toen ik hormonen moest spuiten , daarna is de dosis ook verhoogd en groeide ze wel. dus ik hoop voor je dat ze dat ook gaan doen (groeien) bij ons legde ze ook uit dat ze een gemiddelde aan hormonen nemen voor de een is dat te weinig voor de ander kan het teveel zijn.

heel veel succes verder
    groetjes danielle

#3194250 Quote

Hoi Inge,

Ik ben voor mijn IUI ook Decapeptyl en Puregon aan het spuiten.
    Mijn eitjes groeien hier gelukkig goed van, maar de ene maand sneller dan de andere maand. De ene keer zit er  binnen een week een groot ei  en een andere keer moet ik 2 wkn Puregon spuiten voor er iets zit.
    Volgens mijn ferti. arts reageren eitjes iedere maand weer anders op de hormonen.
    Nou hoef ik er maar 1 te hebben, dus dat scheelt. Jij moet een heel elftal produceren, kan me goed voorstellen dat je je een legkip voelt.
    Ik ben vanmorgen voor een uitgangs echo geweest en ik mag vanavond ook weer beginnen met Puregon.

Ik straal je eitjes vast in , goed ******straal**********straal***********straal.
    Hopelijk helpt het.

Kruimel

#3194251 Quote

Hoi Inge,

Ken je mij nog? Af en toe lees ik nog even met je mee. Het is natuurlijk balen dat je eitjes niet gegroeid zijn maar wie weet wat de dubbele dosering doet! Ik ben in ieder geval blij dat jullie er samen weer helemaal voor gaan (en het dus weer goed gaat tussen jullie). Ik wil je HEEL veel geluk wensen en ik hoop ZO dat je snel zwanger bent!!

Groetjes F.

#3194254 Quote

Hoi Inge,

De vorige ivf was het bij mij precies hetzelfde en voila na een paar metingen had ik onwijs veel eitjes en met de punctie 13 waarvan er 12 goed waren bevrucht . Maak je niet te druk ze hebben de tijd nodig om te groeien per dag ongeveer 2 mm .

#3194256 Quote

Hee Ing!

Balen van die eieren van je! Het blijft even puzzelen voor ze. Helaas heb ik hetzelfde: op 1,5 dosis Menopur kreeg ik i.p.v. 2 eitjes (wat ze hopen) 1 enorm ei. En een enorm snelle cyclus. Als ik hier zwanger van word krijg ik vast ook een enorm kind haha.
    Ik hoop voor je dat ze snel de juiste dosis te pakken hebben en het een vruchtbare maand wordt!

Groeten, Saartje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194263 Quote

Hoi Inge,
    Wel balen dat ze niet gegroeid zijn, maar overstimulatie is natuurlijk ook niet goed. Kun je beter met minder beginnen en nu meer gaan spuiten!!!!
    Waarom had je je rokje niet aangedaan? Dan lag je niet half naakt op die tafel haha.
    Voortaan elke keer die rok aan hoor!!!!!
    Door al dat stralen zullen ze de volgende keer wel gegroeid zijn  hoor!!!!!

#3194272 Quote

Hee meiden!
    Bedankt voor jullie reacties!
    IK HAD HET ROKJE AAN! hahahahaha! Maarja die moet wel omhoog he!! Die dokter kruipt er niet met zijn hoofd onder…. (de prutser hihihihi)

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE F!!! TUUUUUURLIJK ken ik jou nog! Wat leuk dat je weer eens langskomt!!!! Hoe is het met je????

Nou meiden! Nogmaald bedankt voor jullie steun en reacties! Doet me goed!
    X ing
    http://wensweb.web-log.nl/

#3194275 Quote

Hoi Inge,

Ik begreep dat je nu de dubbele dosis moet gaan spuiten, nu maar hopen dat je daar goed op reageert. Ik heb morgen mijn folikelmeting, ben erg benieuwd. Voel mijn eierstokken de laatste dagen echt zitten, ben al eierdozen aan het sparen…
    Ik laat jullie morgen wel weten hoe het was.

Groetjes,

Sanne

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen