Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420446 1e Ki Behandeling

• Auteur

Hoi meiden,

Heb al een hele poos niet meer geschreven want wij hadden het zwanger worden van ons tweede kindje op een laag pitje gezet. Ben inmiddels weer lekker werk gaan zoeken en heb nu sinds 4 maanden een leuke baan geloof het of niet maar in een babyzaak ik verkoop dus kinderkamers en kinderwagens en kom ieder weekend als ik werk in contact met hele dikke buiken en weet je ik kan er goed mee omgaan en heb het reuze naar mijn zin. ben gistermorgen ongesteld geworden en heb het ziekenhuis gebeld. nu ga ik weer clomid slikken en 19 oktober krijg ik de eerste follikelmeting als ze groot genoeg zijn dan een pregnylspuit en dat de inseminatie. ik ben erg benieuwd we zijn nu al drie jaar bezig en in de klas van onze dochter krijgt het ene kindje na het ander een broertje of zusje en zij vraagt dan waarom krijg ik dat niet ja wat moet je dan zeggen dat is heel moeilijk maar we hopen dat we nu gauw zwanger mogen raken.

gr. Linda

#3194249 Quote

Hoi Linda,

Ik ken jou naam nog wel van een poos terug. Jij de mijne denk ik niet, want voor  maart/april   las ik hier alleen maar en schreef ik nog niet.
    Welkom terug in ieder geval.
    Jullie gaan voor k.i., dat is toch een stapje terug van IUI ? Als ik het goed heb spuiten ze het zaad dan hoog in de schede, en bij IUI in de baarmoeder.

Heel veel succes, en hopelijk krijg je dochter snel een klein broertje of zusje.

Kruimel

#3194259 Quote

Hoi Linda,

Ook ik ken je naam nog wel. Ik hoop dat KI het  helemaal gaat worden voor jullie! Heel veel succes en dat het maar een vruchtbare maand voor jullie wordt!

Groeten, Saartje

#3194262 Quote

Hoi Linda,
    Veel succes hoor met k.i!!!!!
    Fijn dat je leuk werk hebt gevonden. Je komt dan wel vaak met dikke buiken in aanraking, maar het is net hoe je ermee om gaat!!
    Groetjes!!!!

#3194264 Quote

hoi,

heel veel succes gewenst

groetjes moekje

#3194269 Quote

Heee!
    Ik ken jou zeker nog wel en jij mij ook nog wel denk ik! Jullie gaan er dus weer een keer voor! Wat zou het fantastisch zijn he als jullie dochter er een broertje of zusje bij krijgt! Het is jullie gegunt (net als iedereen op dit forum).

Wij zijn er ook even tussenuit geweest (miskraam, 6 iui's enz enz enz) maar zijn nu ruim een week onderweg met onze 1e IVF poging.

SUCCES!

lfs ing
    http://wensweb.web-log.nl/

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen