Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420447 Vrijdag Inseminatie Iui Nummer 5

• Auteur

Hoi allemaal!

Heb net een follikelmeting gehad en het blijkt dat ik zelfs met 1,5 dosis niet reageer op de Menopur zoals ze hoopten. Dus niet meerdere eitjes maar 1 MEGA-ei. Het ging allemaal heel hard dus ik mag vandaag de Pregnyl zetten en vrijdag is de inseminatie.
    Spannend toch elke keer weer! Om de een of andere reden heb ik  vanaf het begin  dat ik met IUI begon een 'ander' gevoel gehad bij de 5e poging. Dus wie weet…
    Iedereen weer heel veel succes deze ronde!

Groeten, Saartje

#3194255 Quote

Hoi saartje,

wat spannend weer ik las dat jij de pregnylspuit gebruikt. Nou begin ik met mijn eerste ki behandeling en krijg ook een pregnylspuit. wat moet ik mij daarbij voorstellen. Hoe ziet zo'n spuit eruit met een lange naald of is het zoiets als mensen met suikerziekte gebruiken en waar zet je hem dan ik moet 19 oktober voor mijn eerste follikel meting dus afwachten ik hoop dat je me wat meer wilt vertellen.

gr. linda

#3194260 Quote

Hoi Linda,

De Pregnyl lijkt enger dan het is.. Ga je 'm zelf zetten of doet iemand anders het voor je? Als je het niet zelf durft kan je geloof ik ook langs de eerste hulp of iets met je huisarts regelen.
    De spuit zelf is echt een injectienaald, je moet 'm zelf in elkaar zetten maar dat is niet moeilijk, ze kunnen het ook in het ziekenhuis voor je doen tegen de tijd dat je 'm nodig hebt. Het is een heel dun naaldje, je voelt er niets van. Ik geloof dat mensen met suikerziekte een prikpen gebruiken? Dat is wel een beetje anders, maar de naald is wel hetzelfde.
    Geloof me: ik ben de grootste nerd ter wereld op het gebied van injecties, ik viel al flauw als ik injecties op tv zag. En nu zet ik dagelijks bij mezelf prikken, Menopur en dus ook Pregnyl 1 keer per maand. Zo zie je maar weer: je bent sterker dan je denkt!
    Ik zet al mijn spuiten in mijn dijbeen, lees dat veel dames het in hun buik doen maar dat vind ik veel griezeliger. En voor de uitkomst schijnt het niet uit te maken.
    Je krijgt alles nog netjes te horen in het ziekenhuis hoor, en je krijgt een folder mee naar huis.
    Maak je daar dus maar geen zorgen over!
    Heel veel succes deze ronde!
    Groeten, Saartje

#3194266 Quote

Hé Saar, wat gaat het weer snel zeg! Ik heb gister de duivels op bezoek gehad en dus is ook de laatste IUI poging mislukt en nu gaan we met IVF beginnen. Heb gister een rotdag gehad, maar zie nu de zon weer schijnen!

Succes vrijdag, ik ga voor je duimen!

Liefs, Pleun

#3194268 Quote

Hee Saartje!

Gezellig even gemsnd vanmiddag….jammer dat je weer zo nodig moest werken hihihihi! Ik heb als ik jouw verhaal lees toch wel goede hoop hoor voor dat eenzame superei! Helemaal omdat het anders dan anders voelt. Ik ga voor je duimuuuuuuuuhhhh!
    lfs ing

#3194303 Quote

Hoi Saar,

vandaag is het vrijdag. Succes!!!!!!
    We horen wel hoe het gaat met je.

Lfs, Kippie.

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194304 Quote

Hé Saar,

Vandaag is het zover, hopelijk zegt je gevoel het goed en………gaat dit hem worden.
    Mischien lig je nu wel met je benen in de bekende beugels   en mogen ze de strijd gaan leveren om je SUPER ei.

Ik   voor ze.

Kruimel

#3194310 Quote

Hoi!

Nou het zit er weer op (of in!) hoor… 6,5 miljoen rakkers op zoek naar mijn mega-ei. Benieuwd of we niet te laat zijn, hij was woensdagochtend al 19 mm.. nou ja, afwachten maar weer! Deze keer was 'anders dan anders', sowieso was mijn man er voor het eerst bij. Ik wilde nooit dat hij mee naar binnen ging voor echo's en/of inseminaties omdat ik het altijd een beetje genant vond (suf, ik weet het: wat maakt het uit?). Maar vandaag 'mocht' 'ie voor het eerst mee naar binnen. Dus wie weet? Mag ik  erbij op het wachtbankje?

Iedereen: weer heel veel succes!

Liefs, Saartje

#3194324 Quote

ZOHEEEEEEEEE! dat klinkt ECHT als een zeer goed voorruitzicht!!!! Als het gevoel goed is dan is dit niet voor niks! Let op DIT WORDT HEM HOOR! Het mega ei is waarschijnlijk al gevonden!!!!!!!!
    Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
    x ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen