Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420451 Is Er Ook Een Medicijn Voor De Man

• Auteur

Hoi dames, wat ik me eigenlijk al heel lang afvraag: is er ook een hulpmiddeltje om het zaad wat beter te maken? Geen strakke broeken, niet roken en matigen met alcohol zijn voor mij ook de bekenden punten, maar hebben jullie nog meer tips?

Het zaad van mijn lieverd is niet zo heel erg goed, en dat kan de reden zijn waarom wij niet zwanger kunnen worden. Ik heb het ook wel eens aan de gynaecoloog gevraagd, maar die zei dat er eigenlijk niets voor was om op korte termijn het zaad beter te maken.

Tot horens,

Pleun

#3194285 Quote

Hoi Pleun,

Het zaad van mijn hubbie is ook niet al te best, zeg maar gerust slecht.
    Hij schommeld tot nu toe tussen de 1 en 3 miljoen goede zaadjes na bewerking.

Ik heb  geregeld gevraagd wat hij eraan kan doen om het beter te maken. Het antwoord was; eigenlijk niets. Behalve dan op die punten letten die jij ook al opschreef.
    Mijn  schatje slikt iedere avond braaf voor het slapen gaan een zink en een foliumzuur tabletje.
    Dit schijnt goed te zijn voor de aanmaak van zaadjes en de bewegelijkheid. Hij doet rustig aan met alcohol, let op eten, let op al die andere dingen  enz enz.
    Het zaad is er niet echt beter op geworden dus…………denk dat het allemaal niet zoveel helpt.

Kruimel

#3194302 Quote

Hoi meiden,

Begin vorig jaar was er iets bij Editie NL (geloof ik). Daar hadden ze het over Proxeed. Dat is een (duur) pilletje voor de man die gewoon bij de apotheek te bestellen is. Als je op Google zoekt, kom je verschillende berichten tegen.
    Wij hebben overwogen om het te gaan gebruiken, maar opeens…….
    was de zaadkwaliteit goed te noemen. Dus wij hebben er vanaf gezien.
    Succes ermee!!!!!

Lfs, Kippie.

#3194317 Quote

hoi,

ik heb wel eens gehoort en gelezen dat puregon ( wat normaal bij een vrouw gebruikt wordt om een eitje te laten rijpen) ook kan helpen om het zaad van de man wat beter te maken.

of het ook precies zo klopt weet ik niet je kan het allicht vragen aan je gyn.

veel succes

groetjes moekje

p.s. op google kan je misschien ook wat vinden of op freya

#3194337 Quote

Hoi,

Wij waren ook op zoek naar zo'n medicijn omdat de beweeglijkheid bij mijn man sterk verminderd was en zijn nu een maand bezig met Proxeed. Om resultaat te zien moet je het wel zo'n 3 maanden gebruiken en het is inderdaad behoorlijk prijzig (€ 85 voor 1 maand), maar ja je moet er wat voor over hebben hé!?
    Op de site van Proxeed kun je veel informatie over het product en ervaringen lezen, het komt oorspronkelijk uit Amerika en het schijnt dat het hele goede resultaten geeft. Als het allemaal wat langer duurt etc. moet je toch wat proberen. Hopen dat het helpt!

Groetjes en succes!

#3194434 Quote

Hallo,

Zink en foliumzuur heb ik ook gehoord, maar heb zelf accupunctuur gehad en deze vertelde mij dat mannen met slecht zaad  zeker te behandelen zijn.
    Een voorbeeld noemde ze me dat een man een paar keer is behandeld en zijn vrouw is zwanger geraakt. Dus wie weet.

Succes

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen