Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420452 Kriebels In Mijn Buik

• Auteur

Hallo allemaal,

ik heb de laatste paar dagen al niet geschreven vanwege kriebels in mijn buik. Volgens de zwangerschaptest(en) is dat ook het enige dat er zit. Ik zit nu op dag 27 terwijl mijn cyclus normaal 25/26 dagen is. De inseminatie was op dag 14 dus zou ik ook nog een cyclus van 28 dagen kunnen hebben. (dat zou dus morgen zijn) Ik ben dus al dagen super zenuwachtig( had dit niet van mijzelf verwacht) wil helemaal niets en heb weinig inspiratie om te schrijven. Weet momenteel ook niet zo goed wat ik op jullie verhalen moet zeggen. Sorry. Dit wilde ik toch even uitleggen omdat ik de laatste paar weken veel gereageerd heb en nu dus even niet. Ik lees wel al jullie verhalen, en weet dus wel hoe het met jullie is.

Wens jullie allemaal veel sterkte vanaf hier en heel veel succes!

Liefs Belle

#3194291 Quote

Hoi Belle!

Is toch logisch joh dat je zenuwachtig bent! Spannend hoor!
    Ik hoop dat het ged nieuws gaat worden…dan is het gewoon de eerste keer raak…
    Maar is dat niet zo en komen de duivels op dag 28 door….(wat ook kan…) dan gewoon met frisse moed aan poging 2 beginnen hoor!
    En het is ook helemaal niet erg dta je even niet reageert…dat heeft iedereen wel eens!
    We denken en hopen toch wel aan en voor elkaar!
    Succes meis! Ik duim voor je!

LIefs Linnepinnie

#3194292 Quote

Hallo Belle,

Spannend zeg. Maar als je pregnyl hebt gehad dan is je NOD volgens mij 14 dagen na de IUI. In jouw geval dus inderdaad dag 28.

#3194301 Quote

hoi belle,

heel begrijpelijk.
    ik reageer de ene x ook meer als de andere.
    ligt er net aan hoe jij je voeld,
    en hoe druk je bent met alles er om heen.

ik hoop dat het positief bij je uitpakt.
    suxes.

#3194305 Quote

Hoi Belle,

Spannend weer!!!!!
    Je NOD zou idd op dag 28 zijn, 14 dgn na de inseminatie.
    Het kan ook gewoon zijn dat je te vroeg hebt getest, zolang de   er niet zijn, kan je nog alle kanten op.
    En je hoef je echt niet te verontschuldigen dat je hier zo weinig bent. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Als je voelt dat je even afstand moet nemen, dan  moet je dat gewoon doen. Jammer genoeg lopen wij niet zo hard weg.
    Meid, veel succes met wachten.

Kruimel

#3194314 Quote

Bedankt voor alle lieve reacties. Maar helaas word ik vandaag wakker met de gebruikelijke buikpijn ( die ik meestal al 1 dag voor de eerste dag heb). Dus we gaan maar op naar IUI 2 zoals ik het nu voel.

Heb er even geen woorden voor.

Groetjes Belle

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen