Hé Indy,
Inderdaad dat wachten… om gek van te worden!!!
Ik ben nog niet heel veel in het nieuwe ziekenhuis geweest, één keer voor een gesprek, één keer voor een uitgebreid bloedonderzoek (negen buisjes, ik dacht dat mijn arm er af ging vallen!) en afgelopen week hebben manlief en ik zijn opbrengst in mogen leveren voor onderzoek (blijft dat toch iets raars vinden, sta je daar met je potje; eh, hallo, ik kom wat inleveren…).
Doordat het bloedonderzoek zo uitgebreid is, moesten we dus zes weken wachten waarvan er nu vier voorbij zijn. Maar 'onze' arts is een super aardige vrouw waar ik (we)een heel goed gevoel bij heb(ben). Ze gaf meteen al aan dat ze me niet nog eens naar huis zou sturen met 'we kijke'n wel' omdat ik inmiddels al ruim 3,5 jaar bezig ben en nog niet eens een fatsoenlijke eisprong heb gehad. Kunnen ze direct iets aanwijzen als oorzaak, dan gaan ze dat behandelen. Zo niet, dan wordt het IVF. Aan de ene kant hoop ik op dat laatste, maar aan de andere kant is het ook meteen het laatste wat ze doen dus dat vind ik ook wel weer een eng idee.
We moeten dus gewoon afwachten nu op het gesprek.
Voor jou gaat het stiekem toch wel opschieten! Spannend hoor.
Enne, nee, ik ben inderdaad niet zo'n actieve forummer. Ik lees wel vaak, maar post niet echt regelmatig. Maar goed ik had de laatste maanden dan ook niet echt iets te melden helaas…
We houden elkaar op de hoogte, en succes met alle hormonen etc.!!!
Liefs Astrid