Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420462 2e Echo Meten Follikels

• Auteur

Hallo dames,

Vandaag weer terug geweest…
    Iedere kant zitten 10 follikels, waarvan er al twee groot genoeg zijn. Mag nu nog twee dagen stimuleren en maandag gaan ze over tot de punctie!
    Wederom spannend!

Laat jullie wel weten van de 20 follikels, hoeveel ook werkelijk bezet waren met eitjes.

Liefs,
    Juffy

#3194318 Quote

Meid wat spannend. Zal voor je duimen maandag. Hopelijk doet het niet teveel
    pijn.

Fijn weekend

Liefs
    Nicole

#3194322 Quote

Hee wat goed zeg!! Gewoon 20 eitjes!! Het begin is goed in ieder geval moet je maar denken he!!! Ik ga voor je duimen!!!!!!!!
    Morgen hebben wij de 2e follikelmeting!
    x ing

#3194328 Quote

Hoi,

Ik heb morgen ook mijn tweede meting. Donderdag alleen aan de linkerkant 5 follikels en nog wat kleintjes. Morgen dus kijken hoe groot ze dan geworden zijn en waarschijnlijk ook maandag de punctie.
    Nou jullie in ieder geval alvast heel veel succes maandag. Met 20 follikels moet dat toch wel lukken dacht ik….

Groetjes,

Sanne

#3194332 Quote

Hoi Juffy,

Ik vroeg me eigenlijk af of je weer net zoveel eenheden hebt moeten spuiten als vorige keer, want ik vind 20 eitjes toch ook weer behoorlijk, of hoeveel had je er vorige keer?
    Ik vind het een beetje raar dat ze na de vorige keer, niet wat voorzichtiger zijn geweest en het aantal eitjes iets minder hebben proberen te houden.
    Maar goed ik wil hiermee niet je posiviteit weghalen natuurlijk en vind het geweldig dat je het er alweer bijna op hebt zitten. Laat je even weten hoe laat je de punctie hebt dan steek ik een kaarsje voor je op en duim volop.

Dikke knuffel Nicole.

#3194346 Quote

Hoi Juffy,

Wat spannend zeg! Nu maar duimen dat ze goed genoeg zijn en dat je je mag gaan verheugen op een wondertje.
    Heel veel sterkte voor maandag!!!

Groetjes Belle

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194348 Quote

Jee, dat wordt voor meerdere hier maandag een spannende dag!!!!!
    Veel succes in ieder geval!!!!

#3194361 Quote

Hoi, hoi,

Morgen is het dan zover…
    Om 9.00 gaan ze de punctie uitvoeren. Ben er redelijk rustig onder, maar misschien dat het morgenvroeg anders is.
    Maar het blijft natuurlijk wel spannend!

Sterkte voor degene die morgen ook een spannende dag hebben!

Juffy

#3194366 Quote

Heel veel sterkte morgenochtend!! Hopenlijk zijn er veel goede eitjes bij!!
    Ik zal aan je denken!
    lfs ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen