Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420465 Erg Slecht Nieuws Slechter Dan We Verwacht Hadden Kan Alleen Maar Janken

• Auteur

Hoi meiden,

Vanochtend hadden we de 2e follikelmeting. Ik had al een slecht voorgevoel gisteren.

Helaas heb ik geen blauwe jurk nodig om een juiste voorspelling te doen….. Er waren slechts 2 eitjes te zien en die waren slechts 6,5 mm. Niet goed dus….. Nu dacht ik ok, deze keer loopt het niet lekker. Volgende keer dus beter stimuleren enz enz enz. Maar nee… het is erger dan dat. Ik blijk een vrij hoog fsh gehalte te hebben waardoor mijn biologische leeftijd gelijk is aan een vrouw van in de 40 en daardoor zal ik nooit meer dan 1 a 2 eitjes per keer produceren. Dat ik van mezelf een prima cyclus met eisprong hebt maakt hierin niks uit. Ik ben mijn vruchtbare top voorbij en het kan alleen nog maar minder worden. 5 eitjes aan elke kant zal dus zowiezo nooit gebeuren. Ik mag blij zijn als ik er 2 heb. Ok dacht ik toen ik heb er 2… dus ik zeg tegen die arts (het was onze eigen ivf arts toevallig) dan moeten er net eitjes in die blaasjes zitten. Waarop ze zegt nou laten we eerst maar eens afwachten of ze doorgroeien en daarna komt pas de vraag of er eitjes in zitten. Ze zijn namelijk pas 6,5 mm wat betekent dat als het nu niet doorzet het gewoon nooit meer zal lukken en ivf dus over en uit is voor ons en we ook meteen door alle opties heen zijn. FUCK!!!!! Geen behandelingen meer mogelijk…

We zijn zo ontzettend geschrokken dat ik me vast moest houden aan de deur om niet onderuit te gaan. Mijn man wist het ook even niet meer. We hebben samen op een bankje in het UMC zitten janken. Oneerlijk is het!! Ik kan het gewoon niet bevatten. Steeds als ik even met iets anders bezig ben en het besef komt weer van wat er vanochtend is gezegd raak ik in paniek en kan ik niks anders dan janken…

x ing

#3194335 Quote

Hoi inge
    Ik heb hier niet veel tezoeken maar ik lees hier al erg lang mee  ik ken ook iemand  die een te hoge fsh gehalte (29) en bij haar was de eerste poging ook niet goed bij de 2 de poging uiteindelijk wel terugplaatsing gehad maar toen is ze ongesteld geworden toen kwam er een rust cyclus en in die cyclus is ze spontaan zwanger geworden en ze is nu een trotse moeder van een zoon bij haar was het dus ook de vraag of er een eitje rijpte en niet hoeveel

ik hoop dat je hier een beetje hoop uit kunt halen en wens je veel sterkte

#3194336 Quote

Hoi Inge

Jeetje ik weet even niet wat ik moet zeggen, wat valt er te zeggen op zulke nare berichten.
    Ik wil jullie samen heel heel veel sterkte wensen.
    Ondanks dat ik je niet persoonlijk ken, leef ik met je mee.

Liefs visje

#3194339 Quote

Jeetje meid, wat een ellendig stukje!!!
    Ik geloof meteen dat de grond onder je voeten vandaan zakte…

Ik hoop dan ook oprecht dat het bij jou ook zo zal verlopen als bij vorig stukje(weet naam niet meer)

Ik ken je dan wel niet maar het grijpt me wel aan..

Sterkte en een dikke knuffel!

#3194341 Quote

Lieve Inge,

wat ontzettend vreselijk.  Het gaat al niet vanzelf en dan hoor je dit, een nachtmerrie.. Ik kan me zo goed voorstellen dat jullie hebben zitten janken. Er zijn geen woorden voor.
    Nu hoop ik voor je dat toch die 2 blaasjes gaan groeien en er misschien nog geluk voor je te wachten staat.

Heel veel sterkte samen!

Liefs Belle

#3194343 Quote

Lieve Inge,
    Wat een vreselijk nieuws! Ik kan me voorstellen dat jullie er helemaal kapot van zijn. Kan ook even geen troostende woorden vinden, want volgens mij zijn die er nu   niet.
    Ik hoop echt voor jullie dat de eitjes alsnog gaan groeien en er iets moois uit komt.

Heel veel sterkte!!
    Liefs Yvet

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194344 Quote

Shit Ing, zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen te lezen………………….
    (daar heb je lekker  veel aan, sorry)
    Maar is dit dan ook geen moment opname…….misschien dat de volgende keer beter is………….je hebt toch al meer onderzoeken gehad………waarom is het toen al niet naar voren gekomen?
    Shitshitshit, wat een klap in je gezicht zeg……………..
    Is het nou weer afwachten?
    Meis kop op samen met je mannetje, lekker ff uitjanken!!!!!!!

#3194350 Quote

Jemig Ing wat een kl#te bericht zeg. Het zal ook een keertje mee zitten hé!!!???
    Hopen maar dat deze 2 toch nog gaan groeien zodat ze er toch nog iets mee kunnen.
    Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en ik leef erg met je mee.

Liefs Babs.

#3194356 Quote

Jeetje Inge,

Net nu jullie met goede moed aan deze stap begonnen zijn krijg je dit weer te horen…
    Hopelijk groeien ze goed door, ik duim voor je!
    Probeer de hoop en de positiviteit die jullie hadden vast te houden!!!

Liefs Astrid

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen