Hoi meiden,
Vanochtend hadden we de 2e follikelmeting. Ik had al een slecht voorgevoel gisteren.
Helaas heb ik geen blauwe jurk nodig om een juiste voorspelling te doen….. Er waren slechts 2 eitjes te zien en die waren slechts 6,5 mm. Niet goed dus….. Nu dacht ik ok, deze keer loopt het niet lekker. Volgende keer dus beter stimuleren enz enz enz. Maar nee… het is erger dan dat. Ik blijk een vrij hoog fsh gehalte te hebben waardoor mijn biologische leeftijd gelijk is aan een vrouw van in de 40 en daardoor zal ik nooit meer dan 1 a 2 eitjes per keer produceren. Dat ik van mezelf een prima cyclus met eisprong hebt maakt hierin niks uit. Ik ben mijn vruchtbare top voorbij en het kan alleen nog maar minder worden. 5 eitjes aan elke kant zal dus zowiezo nooit gebeuren. Ik mag blij zijn als ik er 2 heb. Ok dacht ik toen ik heb er 2… dus ik zeg tegen die arts (het was onze eigen ivf arts toevallig) dan moeten er net eitjes in die blaasjes zitten. Waarop ze zegt nou laten we eerst maar eens afwachten of ze doorgroeien en daarna komt pas de vraag of er eitjes in zitten. Ze zijn namelijk pas 6,5 mm wat betekent dat als het nu niet doorzet het gewoon nooit meer zal lukken en ivf dus over en uit is voor ons en we ook meteen door alle opties heen zijn. FUCK!!!!! Geen behandelingen meer mogelijk…
We zijn zo ontzettend geschrokken dat ik me vast moest houden aan de deur om niet onderuit te gaan. Mijn man wist het ook even niet meer. We hebben samen op een bankje in het UMC zitten janken. Oneerlijk is het!! Ik kan het gewoon niet bevatten. Steeds als ik even met iets anders bezig ben en het besef komt weer van wat er vanochtend is gezegd raak ik in paniek en kan ik niks anders dan janken…
x ing