Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420466 Mammie

• Auteur

Ha Nicole,

Ik heb vanaf het moment dat ik mocht gaan stimuleren aangegeven dat ik de vorige keer zoveel follikels had en dat ik een overstimulatie gehad had.
    Dit vond men geen rede om minder eenheden te gaan spuiten. Ik heb Gonal-F 150 mg gespoten.
    Wel gaat men één dag eerder de punctie uitvoeren doordat er de vorige keer een overstimulatie was. Ook moet ik vaker terug komen voor controle.
    Ik ga d'r maar vanuit dat ze weten wat ze doen!

Ik heb dus aan iedere kant 10 follikels waarvan er vrijdag al één 20 mm was. De rest zat tegen de 18 mm aan, vandaar de keuze om één dag minder de stimuleren dan de vorige keer.
    Morgen om 9.00 uur is het dan zover!
    Wederom spannend! En hopenlijk nu een betere afloop!

Als ik weer boven Jan ben laat ik weten hoe het gegaan is.

Jullie klaar met verbouwen?!

Liefs
    Juffy (Nicole)

#3194362 Quote

Oja, je vroeg ook nog hoeveel follikels ik de vorige keer had: 17 follikels waarvan ze er toen 16 uitgehaald hebben.

Kus
    Juffy (Nicole)

#3194372 Quote

Hoi Juffy,

Heel veel succes dadelijk meid !!!
    Ik ga zometeen een kaarsje voor je aansteken en ik zal aan je denken.
    Nog even en dan heb je het weer achter de rug en dan maar hopen dat het deze keer een fantastische afloop heeft en je over 9 maanden een prachtig wonder in je armen kunt sluiten.
    En om even terug op het vorige bericht te komen, natuurlijk moet je ervan uitgaan dat ze weten wat ze doen, als je daar geen vertrouwen meer in hebt is het einde zoek. Maar ik was gewoon benieuwd wat hun beweegredenen waren om niet iets minder te gaan spuiten en zo de kans op overstimulatie te verkleinen, maar jij hebt in ieder geval weer 20 mooie kansen.

Nou Nicole, heeeeeeeeeeeeel veel sterkte dadelijk en een hele dikke knuffel van mij en straks maar lekker uitrusten.
    En dan hoop ik snel weer iets van je te  horen, liefs  Nicole  

#3194386 Quote

Hey meid,

Nou, ze zijn eruit….
    Veel heftiger dan de vorige keer. Nu leek het wel of de medicatie niet aansloeg?…..
    Ik kon het niet droog houden, de tranen bleven maar lopen. De arts is zelfs even gestopt zodat ik op adem kon komen.
    De verpleegkundige waren echt schatten! Mijn mannetje natuurlijk ook!
    Ze hebben er uiteidenlijk 22 eitjes uit kunnen halen, nu is het afwachten of deze goed bevrucht kunnen worden. Donderdagmorgen kunnen we terug bellen en dan krijgen we te horen of er een eventuele terugplaatsing zal zijn.
    Ze hebben we wel duidelijk het advies geven om heeeeel rustig aan te doen i.v.m een eventuele overstimulatie.

Ik heb nu nog erg veel pijn, iedere keer wanneer ik me beweeg. Dus slaap ik veel en hang op de bank.
    Morgen zal het wel iets beter gaan.

Oh ja, ze hebben 3 à 4 eiblaasjes laten zitten omdat mijn eierstok zo hoog ligt (ze zei: was bang dat ik via de keel weer naar buiten zou komen, hahaha).
    Hier kan ik nog wel buikpijn van krijgen, waarschijnlijk springen ze ook nog komende dagen. Dus bij het vrijen condooms gebruiken. Lag daar en dacht: dat is nu wel het laatste waar ik zin in heb….

Bedankt voor je kaarsje en hopenlijk dat het verder deze keer goed uitpakt!!

Liefs,
    Juffy (Nicole)

#3194396 Quote

Sjongejonge wat een eitjes, geweldig!
    Je zou toch zeggen daar moet iets goeds van komen.
    Jammer dat het zo tegen is gevallen deze keer, ik had er al niets over gezegd, want bij mij is het precies hetzelfde gegaan.De eerste keer viel reuze mee en de tweede keer deed veel meer pijn. Ikzelf dacht dat dit kwam, omdat je de eerste keer echt niet weet wat je te wachten staat en je er dus niets bij voor kunt stellen en door de verhalen eral vanuit gaat dat het echt flink pijn doet en het dan alleen maar mee kan vallen. De tweede keer ga je dan iets relaxter en denk van och het valt wel mee en dat het dan zo tegenvalt. (het is maar een theorie hoor). Maar ik dacht dus ook dat ze de tweede keer de verdoving/pijnstiller niet goed gezet hadden en misschien hebben ze dat bij ons allebei ook wel gedaan.

Maar Nicole, rust de komende dagen goed uit en geef je lichaam idd die rust die het nodig heeft, zodat verder leed je bespaard blijft dit keer.
    En dan ga ik duimen voor je dat je donderdag een goede uitslag krijgt en je snel een terugplaatsing krijgt en dan gaan we er natuurlijk voor dat je over 9 maanden een prachtig wondertje in je armen sluit.

Hele dikke knuffel en succes meid, toi toi toi!!!
    Liefs Nicole.

#3194420 Quote

Goh, dat jij dat ook zo ervaren hebt…..
    Maar bij jou was het de tweede keer wel raak, he?!
    Morgen vroeg mogen we bellen.   Het blijft toch iedere keer weer een hele spannende onderneming!

Ik laat je morgen wel weten hoe het gegaan is!

Liefs,
    Juffy (Nicole)

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194435 Quote

Hoi Juffy,

Ja echt typisch he dat we het allebei hetzelfde ervaren hebben, misschien moet het wel eerst wat meer pijn doen om de poging te laten slagen.
    Ik ben inderdaad na de tweede punctie zwanger geraakt, maar heb tussendoor wel ook nog een poging met cryo's gehad, maar deze is dus mislukt.

Ik denk morgenvroeg aan je en hoop dat je goed nieuws krijgt, maar het is zoals je zegt het blijft spannend al kun je er met zoveel eitjes toch eigenlijk wel vanuit gaan dat er een terugplaatsing komt, maar je bent natuurlijk pas gerust als je dit ook daadwerkelijk te horen hebt gekregen.

Groetjes en heel veel succes, Knuffel van Nicole.

#3194459 Quote

En Juffy?

Ik ben zo benieuwd hoeveel eitjes er bevrucht zijn.
    Laat je gauw wat weten.

Groetjes Nicole.

#3194475 Quote

14 bevruchte eitjes, waarvan ze er twee terug gezet hebben. De één had een celdeling van 8 en de andere van 6 cellen.
    Nu maar hopen dat ze blijven groeien en vooral blijven zitten!!

Juffy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen