Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420468 Punctie Gehad

• Auteur

Hoi, hoi,

Tjonge, het was weer een hele ervaring!
    Deze keer sloeg de medicatie niet zo in als een bom. Helaas viel het mij deze keer erg tegen. De vorige keer was al geen pretje, maar deze keer kon ik mijn tranen niet bedwingen tijdens het eruit halen.
    De arts is tussendoor heel even gestopt om mij op adem te laten komen. Ze waren ontzettend aardig en medelevend!
    Hierna de andere kant.
    In totaal hebben ze 22 eitjes eruit kunnen halen. Ze hebben er ongeveer 3 à 4 laten zitten door dat mijn eierstok zo ver ophoog ligt. Dit kan nog de nodige buikpijn veroorzaken.
    Nu heb ik nog steeds last van de eierstokken, vooral als ik opsta of ga zitten of ga verzitten. Eigenlijk iedere keer wanneer ik mij beweeg.

Donderdagmorgen mogen we bellen en krijgen we te horen of ze embyro'tjes kunnen terug zetten.
    Maar ik mag toch hopen met zoveel eitjes dat er op z'n minste 1 goed zich zal ontwikkelen!

Lief dat jullie zo mee geleefd hebben, doet mij iedere keer weer goed!

Liefs,
    Juffy

#3194387 Quote

Hoi Juffy,
    Bah wat erg dat het tegen gevallen is qua pijn ……..hopelijk dat de uitkomst dan veel beter is!!! Hoop weer op goed nieuws donderdag en het gaat weer een spannende tijd worden!! Groetjes!!!

#3194389 Quote

wauw, wat veel eitjes zeg! ik ga zeker voor je duimen! hoop dat er iets moois uit komt!!!!

veel liefs Sjan

#3194390 Quote

Jeeeeeeeetje 22 eitjes??? nou dan mag je zeker verwachten dat er een aantal goede bij zitten!!
    Ik heb goede hoop voor je hoor en ga duimen!!
    x ing

#3194395 Quote

waaaaaauw! Dat klinkt goed, nu maar hopen dat er flink wat eitjes bevrucht zijn.
    Zal zeer zeker aan je denken en duimen voor goed nieuws donderdag.

Liefs Indy

#3194404 Quote

Meid wat een productie. Hopelijk veel goede bevruchtingen. Wat een pech met die pijn. Hopelijk is het snel weer over. Ik zal voor je duimen komende dagen.

Veel liefs
    Dikke knuffel
    Nicole

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194425 Quote

Hoi Juffy,

vervelend van de pijn, maar je had wel een heleboel eitjes zeg! Wauw, daar moet toch iets moois uit kunnen komen.

Heel veel succes en we horen het wel hoe het verder gaat.

groetjes Belle

#3194428 Quote

Hoi Juffy,

WAUW, 22 eitjes, daar moeten toch een paar hele goede tussen zitten. En meid, wat zal jij een pijn hebben gehad, ik vond 3 eitjes wegzuigen al een hel, laat staan 22.
    Ik ga heel hard voor je duimen.

Kruimel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen