Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420469 Het Hormonster Gaat Er Weer Aan Komen

• Auteur

Het heeft even geduurd maar het gaat weer gebeuren. Na twee maanden wachten en bijkomen gaan we weer beginnen. Ik heb me de afgelopen 2 maanden suppppppperrrrrrrr gevoeld en zie er best tegen op om weer te moeten gaan stuiteren. Aangezien ik een goede hormoonstuiterbal ben en alle muren al een keer heb gezien bereid ik me weer voor. Heb al mn beschermers weer uit de kast gehaald zodat ik met het stuiteren mezelf niet bezeer. Ik heb er nog even geen zin in, zie op tegen de eerste spuit. Ach ja, als de hormonen weer door mn lichaam gieren en ik volop bezig ben in de ronde dan is het gaaaaaaaaan met die bannaaaaaaaaaaaaaan…….maar nu??
    Het hormonster gaat weer spoken in huize sjanneke……ieieieieieie…………Ronde 8……..zou fijn zijn als het de laatste ronde zou zijn………maar ja heb het niet voor het kiezen……

Iedereen veel succes met alles!!!

veel liefs
    Sjan

#3194391 Quote

Heeeeeeeeeeeeeeeeee STUITERBAL! Jij moet na 7 pogingen echt bont en blauw zijn hoor!! Ik vind het nu echt genoeg! 8 is gewoon een mooi getal! Het moet deze poging gewoon zo zijn……… Weet je, ik trek mijn blauwe jurk aan, rij naar Tiel en dan gaan we het regelen!!!!
    POWEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!
    x ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen