Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420471 Van Buiten Hou Ik Me Groot Maar Van Binnen

• Auteur

Waarschijnlijk heel herkenbaar voor jullie. Ik wil ff mijn ei kwijt, heb net al lekker zitten janken aan de telefoon met manlief.

Vanmorgen kreeg ik te horen dat er weer een bekende in mijn omgeving zwanger is (de zoveelste al). Oh wat doet dat pijn. Wordt je weer geconfronteerd met het feit dat dit ook een wens van mij is die maar niet in vervulling lijkt te gaan.

Naar de buitenwereld toe  hou ik me toch altijd weer groot, na de miskraam in september ook.  Iedereen vond het zo erg, ik liep hen zowat te troosten. Maar ondertussen….

We zijn nu ruim 1,5 jaar bezig en het resultaat: 1 miskraam en verder nog niets…. En dan al die mensen om je heen die door een tik op de billen al zwanger raken. Echt, ik gun het iedereen en ben ook echt blij voor ze, maar ik gun het mezelf ook zo!

Lekker dat ik even van me af kan "praten". Helaas voor jullie zo herkenbaar.

Liefs Yvet

#3194397 Quote

Hoi Yvet,

Ik herken dit gevoel inderdaad maar al te goed. Bij ons op het werk wordt echt de een na de ander zwanger en bij ons blijft het maar duren…
    Wanneer je zo'n boodschap hoort doet dat zo'n pijn van binnen. Het zou zoveel makkelijker zijn als je niet steeds te maken had met dikke buiken en vrolijke zwangerschapsverhalen. Maar ja dat is niet zo en hopelijk kunnen wij binnenkort ook met een dikke buik vrolijk praten over hoe leuk het niet is om zwanger te zijn…..

Succes!

Groetjes,

Sanne

#3194398 Quote

hoi yvet,

begrijp je heel goed en ook ik heb er constant mee te maken.
    en ook nog heel direct "familie".
    kan onderhand het woord ZWANGER al niet meer uitspreken bah wat duurt het toch alng he???
    het is zo oneerlijk.
    maar hoop dat ook voor jou gauw het zonnetje gaat schijnen hoor

heel veel succes en hou je  taai he

groetjes xxx moekje

#3194401 Quote

jep, inderdaad enorm herkenbaar. Loop er al een poos tegenaan……..op mn werk zijn er inmiddels al 10 zwanger geweest en enkele gaan nu voor ronde 2.
    Het is niet erg om je daar kloten onder te voelen, dat is het gewoon. Het lijkt allemaal zo oneerlijk………….maar onze tijd komt nog wel!!!!!!
    Veel sterkte en succes   met alles!!

veel liefs
    Sjan

#3194405 Quote

Heel herkenbaar, was laatst op een verjaardag. Liep even naar buiten en ja hoor 7 zwangere vrouwn (die blijven ook nog bij elkaar zitten). Tja gewoon weer omgedraaid. Had daar ook geen zin.

Meid kop op. Onze tijd komt ook nog wel al voelt het nu niet zo. En weet dat als het even tegenzit. Wij zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje en hier kun je lekker uithuilen.

Veel liefs

Nicole

#3194410 Quote

Heeeeeeeeel herkenbaar meissie! Het is gewoon niet eerlijk al gunnen we het die anderen wel. Helemaal op momenten dat het bij ons weer eens tegenzit komt het extra hard aan.
    Kop op meid! Onze tijd komt ook nog wel hoop ik!
    x ing

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194424 Quote

Hoi Yvet,

rot is dat dan, terwijl je zelf ook zo graag wilt. Helaas kan je er verder weinig aan doen. Maareh niet de moed verliezen hoor! Want wij zijn ook een keer aan de beurt.
    Veel sterkte en lucht gewoon lekker je hart!

Liefs Belle.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen