Hoi Inge,
Had inderdaad maar twee eitjes uit 5 follikels. De gyn had verwacht dat het er meer zouden zijn, maar helaas. Ik vergelijk het maar met een ballon, als je daar water in doet en daar iets anders in doet en je het water eruit laat lopen is het ook maar net de vraag of dat dingetje er mee uit komt.. Toch ja dat is mijn simpele gedachte maar.
Wat natuurlijk spannend is is dat er nu dus maar twee eitjes zijn die bevrucht moeten worden en dan ook nog moeten doorgroeien.. Als er geen bevruchting zou zijn geweest zouden we gisteren gebeld worden en dat is niet gebeurt, dus neem ik aan dat er wel een bevruchting geweest is (in ieder geval 1). Maar ik ben natuurlijk pas helemaal gerustgesteld als er morgen 1 of 2 teruggeplaatst kunnen worden. Morgen worden we tussen 8.30 en 10.00 gebeld wanneer de terugplaatsing is. Erg spannend hoor allemaal. Met afleiding gaat het prima, maar als je dan rustig zit te denken maak je jezelf helemaal gek!!!!!!!!!!
Hé maar wat goed he dat de follikels doorgegroeid zijn. Waarom zouden ze dan nu niet netjes verder groeien???? Het worden gewoon twee supereieren die netjes bevrucht gaan worden en lekker gaan delen en daarna zich schrap moeten zetten en blijven zitten!
Nou meid jij heel veel succes en zorg goed voor je eieren hè koop desnoods nog een aardigheidje voor ze….
Liefs,
Sanne