Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420472 Punctie Bij Eerste Ivf Poging

• Auteur

Hallo allemaal,

Vandaag mijn punctie gehad. Het is me allemaal enorm meegevallen gelukkig. Ik had 5 follikels, helaas zijn er maar twee eitjes gevonden dus nu wordt het duimen en kaarsjes branden. Vrijdag horen we wanneer de terugplaatsing is. Moeten die eitjes of tenminste 1 ervan natuurlijk wel bevrucht raken. Het worden dus spannende dagen. Het gekke is dat ik eigenlijk nog niet in de stress geschoten ben en nog steeds positief kan denken. Dat is wel eens anders geweest.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,

Sanne

#3194399 Quote

hoi,

ik kom zo af en toe eens kijken op de site….dus je zult me niet kennen maar…..

ben blij voor je dat de punctie is meegevallen (helaas ken ik anders)

ik ga heel hard voor je duimen dat ze bevrucht worden en dat je vrijdag je tp hebt en dat ze dan 9 maand blijft zitten!!!

groetjes,

nikita

#3194411 Quote

Hee Sanne,

Wat fijn dat het is meegevallen zeg!! Hebben ze maar 2 eitjes uit 5 follikels kunnen vinden? Jeetje wat zullen ze bij mij dan vinden met die 2 follikels… (slik) Fijn dat er bij jou 2 gevonden zijn! Ik ga heel hard voor je duimen dat er minimaal 1 bevrucht raakt en goed gaat delen zodat ze het terug kunnen plaatsen en jij lekker zwanger wordt!!!
    Dikke X ing

#3194477 Quote

Hoi Inge,

Had inderdaad maar twee eitjes uit 5 follikels. De gyn had verwacht dat het er meer zouden zijn, maar helaas. Ik vergelijk het maar met een ballon, als je daar water in doet en daar iets anders in doet en je het water eruit laat lopen is het ook maar net de vraag of dat dingetje er mee uit komt.. Toch ja dat is mijn simpele gedachte maar.
    Wat natuurlijk spannend is is dat er nu dus maar twee eitjes zijn die bevrucht moeten worden en dan ook nog moeten doorgroeien.. Als er geen bevruchting zou zijn geweest zouden we gisteren gebeld worden en dat is niet gebeurt, dus neem ik aan dat er wel een bevruchting geweest is (in ieder geval 1). Maar ik ben natuurlijk pas helemaal gerustgesteld als er morgen 1 of 2 teruggeplaatst kunnen worden. Morgen worden we tussen 8.30 en 10.00 gebeld wanneer de terugplaatsing is. Erg spannend hoor allemaal. Met afleiding gaat het prima, maar als je dan rustig zit te denken maak je jezelf helemaal gek!!!!!!!!!!
    Hé maar wat goed he dat de follikels doorgegroeid zijn. Waarom zouden ze dan nu niet netjes verder groeien???? Het worden gewoon twee supereieren die netjes bevrucht gaan worden en lekker gaan delen en daarna zich schrap moeten zetten en blijven zitten!
    Nou meid jij heel veel succes en zorg goed voor je eieren hè koop desnoods nog een aardigheidje voor ze….

Liefs,

Sanne

#3194478 Quote

Tja ik weet niet zo goed hoe ik het moet zien. Ik wordt toch wel bang als ik lees dat er uit 5 follikels maar 2 eitjes komen….en ik heb maar 2 follikels. Het lijkt me echt afschuwelijk om te horen dat er geen enkel eitje is gevonden… Maargoed we moeten inderdaad positief denken. Ik denk dat ik inderdaad maar een kleinigheidje voor ze ga kopen…… Denk je dat ze blij zijn met de dvd reeks van de Freggels ofzo?

Heee maar wel enorm goed nieuws dat ze in ieder geval bevrucht zijn he!! JEEEE! Ik ga voor je duimen hoor!
    kus ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen