Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420473 Snik Snik

• Auteur

zit de hele dag al te sjanken bah
    ben vanmorgen bij de gyn. geweest voor een echo zit op dag 11 van de cyclus en de puregon slaat niet meer aan .
    vorige maand wel gelijk op dag 8         2 eitjes uiteindelijk is er 1 doorgegroeit en gesprongen en het was nog een goede eisprong ook helemaal blij maar helaas reageer ik nu niet meer shit zelfde als in het vorige ziekenhuis.
    daar reageerde ik de eerste maand wel en daarna ook niet meer . vorige maand gelukkig wel maar toen zaten er een paar maanden tussen zonder hormonen "rust"maanden.

ben zo verdrietig heb pas 3 eisprongen in 3 jaar gehad en had er weer hoop in maar helaas nu niet meer.
    heb ook bloed geprikt en morgen belt ze me op of ik met de dosis omhoog ga of niet.
    denk dat het deze maand te laat is helaas.
    was er al bang voor dat het zou gebeuren.

vorige week was ik nog positief maar nu helemaal niet meer

sorry meiden maar zit er ff helemaal doorheen.

hoop dat jullie beter en leuker nieuws hebben ga voor jullie duimen

groetjes moekje

#3194402 Quote

Heeej lief Moekje!!

Hoe lang blijven ze je volgen in een cyclus?? ik herken je verhaal namelijk helemaal. De ene maand groeit er wel iets en de andere maand niet…..tenminste dat lijkt in het begin. Als ik doorspuit en wacht dan ineens groeit er toch wat bij me. Het ziekenhuis weet dit waar ik loop (de blaadjes waarop mn cyclus wordt bijgehouden hebben vaak te weinig vakjes ). Soms gebeurt er pas iets bij me op dag 14 en dan groeit ie een klein beetje. Hoop dat dit ook bij jou het geval is.
    Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen meid!!!!!

veel liefs
    Sjan

#3194406 Quote

hoi sjan ,

bedankt voor het reageren.
    heb geen idee tot hoe ver, in het andere ziekenhuis begonnen ze met spuiten van 50 en dan steeds per week verhogen met 25 E
    daar ben ik geeindigt met 150  E en toen zijn ze gestopt omdat ik niet emer reageerde.
    moest eerst maar gaan afvallen.
    heb ik gedaan en toen overgegaan naar een ander ziekenhuis.
    daar vorige maand begonnen met 100 E en toen gelijk 2 eitjes op cyclus dag 8.
    nu zit ik op cyclus dag 11 en nog steeds niks te zien weet wel dat ze hier 2 weken wachten voor ze verhogen.
    maar ben zo bang dat ik niet meer ga reageren op de puregon

ben  ruim 2 jaar geleden  begonnen met clomid en daarop reageerde ik ook alleen de eerste keer zelfde als provera heb ik een tijdje op gereageert nu ook niet meer of veel te laat .(14 dagen na de laatse pil).

en we moeten ook nog 5 cyclussen zelf proberen voor we in aanmerking komen voor IUI dussssss dat wordt weer een paar jaartjes erbij tellen zo

heb het ff helemaal gehad, zit er helemaal doorheen.

wel bedankt voor je lieve berichtje

groetjes moekje

#3194409 Quote

Hee meissie wat een rot nieuws!
    Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Wat naar zeg dat het niet wil. Waarom laten ze je wachten op iui? Dit is toch ook om gek van te worden. Elk ziekenhuis heeft zo weer zijn eigen beleid. Als je het echt niet meer trekt moet je wellicht eens aandringen. Bij ons heeft het geholpen. Het moet namelijk wel vol te houden zijn. Maargoed dat hoef ik jou niet te vertellen…
    Sterkte meissie!
    x ing

#3194418 Quote

THANKS voor jullie berichtjes

groetjes liefs moekje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen