Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420476 Voor Yvet

• Auteur

Ohw Yvet, wat vreselijk oneerlijk, dat het in september mis ging. Nu is het idd al zo ver dat de meiden van het zwanger-worden-forum kinderen hebben, zooo erg lijkt mij dat. Tuurlijk je zal het vaker mee maken maar het lijkt mij een pijnlijke confrontatie. Sterkte meisje, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Lief dat je een berichtje voor mij achterliet!
    Hoe was je zwanger geworden, via de natuurlijke weg of ben je onder behandeling, dacht het wel hè? Sorry mijn hersenen doen het niet meer… ik kijk wel eventjes op het forum.

Mijn zoon is 7 september (ipv 23 oktober) al geboren en heet Stijn. Hij is de allermooiste, liefste, sterkste, dapperste baby die ik ken! Heeft een paar weekjes in het ziekenhuis moeten wonen maar is nu heerlijk bij ons thuis en het gaat heel goed met hem, precies zo als het hoort.

Ik wens je veel sterkte met het verwerken van je verdriet en heel veel succes met je volgende poging!!! Wanneer mag je weer? Dan hou ik je in de gaten…

Liefs S.

#3194452 Quote

Hey!!!!

Wat fijn dat het met Stijn goed gaat! Wel erg vroeg geboren ja. Spontaan, of was er iets aan de hand dat hij gehaald moest worden? Lekker he, zo'n klein ventje om je heen!! Je hebt dan nog wel heel wat verlof of niet?

Ik ben aan de Clomid omzwanger te raken, dus een klein beetje hulp. De kans op een miskraam is net iets groter met Clomid dan zonder. Helaas.
    Ik heb een cyclus gewacht en nu zijn we weer druk bezig. Hoewel druk? We zien elkaar erg weinig deze week ivm werk. Dus erg jammer maar daar doe je niets aan. 2 of 3 november is mijn nod. Die week daarvoor zijn we lekker een midweekje weg, even ontspannen en wat afleiding. Ik vind die laatste week zo'n crime!

Geniet van je mannetje, ze worden zo snel groot!!

XXX Yvet

#3194487 Quote

Yvet, idd erg vervelend altijd die laatste wachtweek. Mijn allerlaatste was wel ok, wilde ik mij niet gek maken en was er alweer van overtuigd dat het wel weer niet zo zou zijn en jawel hoor, zwanger. Was toen trouwens net terug van vakantie, dus dat brengt misschien wel geluk!!! Geniet maar lekker van je midweekje weg, wie weet…
    Stijn is met een spoedkeizersnede zo op de wereld gezet omdat de placenta was losgelaten. Dit alles heeft zich in no-time afgespeeld en heeft diepe inpact op mij. Ik had het Helpp syndroom. Alles gaat nu goed en ik heb het redelijk verwerkt alhoewel ik, om een hele andere reden dan jij (besef ik mij maar al te goed) jaloers kan zijn op zwangere vrouwen of vrouwen die juist gewoon bevallen zijn. Ik heb de laatste periode helemaal overgeslagen en dan mis ik toch een beetje.
    Dit terzijde, ik wens je ongelofelijk veel succes met zwanger worden!!!

Liefs S. mamma van Stijn

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen