Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420480 Hallo Vetje

• Auteur

Met Karin

Ik weet hoe jij je voelt.Ik voel en den hetzelfde als jij.
    Wij zitten   echt in hetzelfde schuitje.
    Wij zitten nu weer in onse klus periode.Vriendje vind het ook steeds vervelender worden.Maar ja,we gaan maar door anders gebeurd er helemaal niks.
    Ik ben dus ook al ruim 1 1/2 jaar bezig en een MK gehad.En weinig resulyaat gehad in het ziekenhuis.
    Mijn NOD is dit keer 2 november.Ik duim voor jou.

Vetje ven een een paar vraagjes.
    Wat is jou echte naam,hoe oud ben jij en waar woon jij?

Groetjes Karin

#3194450 Quote

Hoi Karin

Dus weer aan de klus? Hier ook deze week. Alleen… ik moest gister overwerken tot laat, vanavond heeft manlief en reunie en komt ie niet thuis slapen….. En vrijdag is als het goed is mijn eisprong…. Natuurlijk dinsdag geklust en vrijdag nog maar eens. En dan maar weer hopen. Mijn nod is ongeveer 2 of 3 november. De week van mijn nod gaan we lekker een midweekje weg, dus gelukkig afleiding genoeg.

Mijn echte naam? Yvette. Ik ben 30 jaar en woon in Lelystad.
    En jij?
    Succes!!!
    XXX Yvet

#3194460 Quote

Ik ben ook 30 sinds 3 juli.En ik woon in Malden,dit ligt tegen NIjmegen aan.Mijn eisprong is zaterdag op dag 15.Dinsdag ook geklust vanavond maar weer en morgen en zaterdag en zondag.Als het dan nog niks is snap ik er ook nioet zo veel meer van.Enigste verschil met jou is dat ik geen clomid slik.

Wat doe jij voor werk?Wat is jou echte naam.Ivette ofzo!
    Ik karin en heb een kapsalon/nagelstudio en schoonheidssalon samen met mijn zusje die 2 jaar jonger is in Nijmegen.

Groetjes Karin

#3194461 Quote

O,ja sorry jij had al geschreven hoe jou echte naam is.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen