Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420481 Follikel Meting Gehad

• Auteur

Hoi Hoi,

Ik heb vandaag weer mijn 1ste follikel meting gehad.
    Deze keer doet mijn ei er wat langer over, maar ik vergeef het hem want  er zijn er nu 2 bezig om uit te groeien tot een mooi groot ei.
    Er zit er 1 van 10 en 1 van 11 mm. Hopelijk groeien ze beide door. Ik moet nog een weekje door blijven spuiten, jammer had een beetje op vrijdag IUI gerekend.
    Maar ja, als ze maar hun best blijven doen. Ik blijf ze aanmoedigen.
    Bij de 1ste IUI had ik ook 2 eitjes en zwanger, dusssssss hopen, hopen, hopen dat  het deze keer de zelfde kant opgaan.  Bij de andere pogingen had ik er maar 1 en niet zwanger………….
    Ik  voel dat ik  weer een beetje hard van stapel loop, en ik had mezelf nog wel beloofd om er deze keer heel relaxt mee om te gaan.

Kruimel

#3194433 Quote

jee kruimel,
    ik hoop dat je relaxt kunt blijven hoor!!! Valt niet altijd even mee.
    Het duurt misschien wat langer, maar er moet toch een mooi klein prulleke uit voort komen en dat kost tijd……. Ik wou dat ik iets had om te strooien zodat ze toch mooi sneller groeiden hoor!!! Succes met relaxen!!!!

#3194440 Quote

Dat is goed nieuws! Vasthouden hoor dat goede gevoel!
    lfs ing

#3194447 Quote

Hoi Kruimel, jammer dat ze niet zo hard groeien als verwacht (je gaat toch een beetje plannen) maar wel geweldig dat het er twee zijn! Wie weet……

Doe lekker rustig aan en dat ze maar goed mogen groeien.

Groetjes Belle

#3194464 Quote

Spannend zeg!!!!!!!!!!!!!

Oo ik duim met je mee hoor!!

Gr Elora

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen