Vanochtend om 8 uur lag ik op de tafel bij de IVF arts (4 x geweest en 4 x een andere arts) voor het spannendste moment tot nu toe. Zijn ze wel of niet gegroeid…..dus m.a.w. houdt het hier al op of hebben we nog een klein kansje… WE HEBBEN EEN (kleine) KANS! Mijn 2 follikels zijn GEGROEID! Ze zijn respectievelijk 11 en 12 mm dus dat is goed. Ook mijn baarmoederslijmvlies zag er goed uit! Dat was qua dikte prima in orde. Wel werd verteld dat 2 nog steeds erg weinig is en dat het ook valt of staat met de kwaliteit van de eitjes. Het feit dat er maar 2 groeien bij een 32-jarige kan duiden op een slechte kwaliteit. Als de kwaliteit slecht is dan houdt het gewoon op en is er niks meer mogelijk. (ook geen ivf in eigen cyclus in Groningen want dat is eigenlijk hetzelfde zei de arts) Maargoed de eerste hindernis is overwonnen. Als ze blijven groeien heb ik volgende week ergens de punctie en dan horen we of er in de follikels eitjes zijn gevonden en wat de kwaliteit is. We HOPEN (met hoofdletter HHHHH) natuurlijk dat er eitjes in zitten die van goede kwaliteit zijn en ook nog eens bevrucht worden want als we al niet meer kunnen hopen waar zijn we dan mee bezig toch?
Lfs ing (enne Flausmaus is dus niet mijn echte achternaam. Die naam heb ik overgehouden aan een grapje hier op het forum een paar jaar geleden)
JAAAAAAAAAAA, wat ben ik blij voor je (mag toch al wel?). Het is misschien nog te vroeg om te juichen, maar het is in ieder geval al iets positiefs. Nu hopen dat ze de smaak te pakken hebben en doorgroeien. Wanneer is je volgende meting? Hopelijk geeft dit je weer een beetje kracht om door te gaan. Ik gaan gewoon door met .
geweldig goed zeg dat ze groeien!!! Nog even doorzetten en wie weet. Nu ook maar hopen dat ze van goede kwaliteit zijn maar dit heb je dan toch maar vast!
Fijn dat jullie zo postief zijn. Ik wordt er toch een klein beetje blij van. Want tja beter 2 dan niets he!! Zaterdag hebben we weer een echo dus dan weten we meer. Hopenlijk blijft het groeien en zijn het toppertjes!!
ik moet ook zaterdag weer voor de tweede meting ik hoop dat die van jou net zo hard zijn gegroeit dan als die van mij want het wordt nu toch wel een beetje tijd dat je wat positief nieuws krijgt te horen en dat je weer wat blijdschap mag voelen ik hoop voor je dat je echt gauw zwanger mag raken veel succes zaterdag.