Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420483 Ff Een Dipje

• Auteur

hoi,

heb ff een dipje.

schoonmoeder belde net dat bij een neef en zijn vriendin vandaag de kleine is geboren met een keizersnede……

het is een zoon met de naam stijn!!!

ben hartstikke blij voor ze maar aan de andere kant is het weer ff moeilijk omdat we dan binnenkort op kraamvistie gaan en ik had zo gehoopt dat ik dan al zwanger zou zijn en vooral nu is het gewoon ff moeilijk……. net nu we besloten hebben om even met de mmm te stoppen (ben met de 2e icsi poging in het ziekenhuis beland dus ben nu ff helemaal gestopt)

en vind de naam Stijn dus hartstikke leuk…. hadden wij ook staan voor het geval we een tweeling zouden krijgen………

dacht dat ik er nu wel weer tegen zou kunnen maar is toch moeilijker dan verwacht.

sorry moest het ff kwijt dus zet het hier maar neer…. helpt wel om het ff van je af te schrijven (en dan hou ik me nu nog in!!!)

groeten,

nikita

#3194445 Quote

Hoi Nikita,

Moeilijk is dat, als er van zo dichtbij weer een kleintje bij is. Word je weer even met je neus op de feiten gedrukt. En helemaal lastig als iemand "jouw" naam inpikt.

sterkte,
    groetjes Belle.

#3194446 Quote

Hee Getsie meissie! Ik ken het gevoel maar al te goed net als velen hier. Als je het echt even niet ziet zitten dan ga je niet hoor!. Dat moeten mensen maar begrijpen en als ze het niet begrijpen dan is dat hun probleem en niet dat van jou.
    Wij gaan ook niet altijd meteen babiekijken. Soms voelt het niet goed en dan gaan we gewoon een paar maanden later. Kies voor jezelf he! Enne jouw tijd komt echt nog wel! Moed en hoop houden!!! Als we al geen hoop meer hebben waar zijn we dan mee bezig toch??

gr.Ing

#3194468 Quote

hoi,

vandaag gaat het wel weer beter…… baal nog steeds en moeilijk blijft het ook……

maar'ja mag eigenlijk niet klagen want we hebben hier ook een wondertje rondlopen maar'ja de wens voor die 2e is zoooooo groot en had zo gehoopt dat we nu eens geluk zouden hebben met de icsi……. maar'ja dat is nog niet het geval en nu we  tijdelijk gestopt zjn met de mmm is het gewoon ff wat moeilijker.

ik ga gewoon kijken wanneer ik zin heb om op kraamvisite te gaan en anders gaan we gewoon wat later….ze weten van onze situatie af dus dat scheelt wel.

hoop dat voor iedereen hun wensen zal uitkomen (en dat dat niet al te lang meer zal duren)

was wel blij dat ik het gisteravond ff van me af heb kunnen schrijven….. lucht wel even op.

groeten,

nikita

#3194470 Quote

Groot gelijk! Gewoon gaan wanneer jij er zin in hebt! Geniet lekker van je wondertje want die heb je maar vast!!
    x ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen