Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420485 Spannend

• Auteur

Hallo allemaal

Ik moet morgen voor mijn 2de IVF punctie en ben weer onwijs zenuwachtig. Ze hebben maar 1 follikel kunnen vinden dus het hangt erg veel daarvan af. Ben best bang dat deze het niet doet. Ik ben  ook best bang dat  mijn arts gaat zeggen dat ik hierna beter kan stoppen omdat  mijn FSH gehalte te hoog is om nog zwanger te worden. Dat zou betekenen dat ik nu al in de overgang ben. (ik ben 28). snik snik.  

Ik heb verder nog geen kinderen dus ik hoop dat dat nog wel gebeurt, we zijn nu al 5 jaar bezig. En  ik heb al 3 laparoscopische operaties gehad om  te kijken of alles wel goed is bij mijn baarmoeder en eierstokken. De laatste keer had ik een cyste van ruim 5 centimeter.

Sorry ik moest ff van me af praten. Ik hoop dat het bij jullie allemaal  goed gaat verder.
    Groetjes   

#3194462 Quote

Heel veel sterkte! (Meer zinnigs kan ik je niet zeggen, ik zit in een heel ander schuitje, maar ik ben ook 28 en ik leef met je mee!)

#3194463 Quote

oo wat spannend zeg!!!

Morgen weet je meer he! Laat je het weten?? Sterkte !

gr \Elora

#3194466 Quote

heel veel sterkte

zal morgen heel hard voor je duimen dat alles goed gaat, blijf hoop houden hoor!!!!

groetjes,

nikita

#3194471 Quote

Hee,

Ik zit in dezelfde situatie. Mijn fsh is ook te hoog en ik ben er net achter (we zijn bezig met de 1e ivf) dat ik maar 2 eitjes heb…… Ik ben ook doodsbenauwd dat ik afgeschreven wordt op mijn 32ste. Ik hoop echt dat morgen blijkt dat je een GOUDEN ei bij je draagt en dat het geluk je eindelijk gegunt is!!
    Als je mee wil lezen en schrijven ben je welkom op mijn log!
    http://wensweb.web-log.nl/

STERKTE MEISSIE!
    lfs ing
    ps welk ziekenhuis loop jij? Wij in het umc Utrecht

#3194491 Quote

Hoi Hoi,

Heel veel succes vandaag, misschien ben je al geweest en weet je meer.
    Hopelijk draag je een SUPER ei bij je.
    Laat je het ons nog even weten?

Kruimel

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen