Hoi Lydia,
Wat ontzettend balen is dat zeg, na 3 wkn overtijd toch nog
worden.
Je zou toch zeggen, nu je zeker weet wanneer je eisprong is geweest, dat je +/- 14 dgn erna
wordt. Misschien is er toch een bevruchting geweest (wil je mischien helemaal niet horen, sry
). Maar heb je te weinig HCG aangemaakt voor een positieve test.
Ik las op het IUI lijstje dat je aan de laatste IUI gaat beginnen. Krijg jij er geen 6? Of ligt dat aan je leeftijd (sry dat ik dat vraag
)
Het probleem van je werk is moeilijk. Ik zou denk ik eerst proberen om, bij die baan die je graag wilt, iets later te beginnen. Idd onder het mom van "dingen regelen met je oude werkgever".
Als ze je daar echt graag willen hebben lijkt me het geen probleem als je +/- 2 wkn later begint.
Maar, ik weet niet of je eventueel aan IVF wil beginnen, na je laatste IUI. Want dan kom je waarschijnlijk met het zelfde probleem te zitten. Dan moet je nog vaker naar het zh voor echo's. En dan moet je het toch vertellen aan je nieuwe werkgever.
Wat een moeilijk probleem is dat he. Je moet eigenlijk constant stil staan bij het feit van….stel dat het lukt. Kon je maar in de toekomst kijken hoe hij eruit ziet, dan zouden de beslissingen een stuk gemakkelijker worden.
Succes met het nemen van deze moeilijke beslissing.
Laat je ons nog even weten of het is gelukt.
Kruimel